Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer dat het een betaal nummer is wat je moet bellen voor het opzeggen van je abo's. Tevens jammer dat de verbinding werd verbroken nadat ik geen rede wilde geven van het opzeggen....

Gelukkig trof ik de tweede keer dat ik belde wel een toffe medewerker......

ET8000

Geplaatst:

Dat is inderdaad wel de 'in 1 keer goed' methode.

Waren-het-niet, dat CD zelf op de site heeft staan dat je een 0900 nummer moet bellen.

Heb ik dus gedaan en de tweede medewerker zei dat het goed ging komen.

smile

Net als HD: 'Eerst zien, dan geloven'

ET8000

• 2 weken later...
Geplaatst:

heb in october gebeld met c plus en mijn abbo opgezegd, de man verzekerde mij dat ik vanaf november geen problemen meer had.

toen is het pas echt problematisch geworden ,in november weer geld van mijn giro afgehouden en vervolgens ook in december, na enkele weken kreeg ik de mededeling dat er een vergissing was gebeurd en werdt het geld teruggestord, dacht dat het toen geregeld was, maar in januari alweer raak geld afgeboekt,heb toen een brief gestuurd om de zaak uit te leggen en tevens mijn incasso ingetrokken, kreeg zaterdag brief terug geachte enz. wij sturen u in het vervolg een accept giro toe!!!

vraag me af wat daar voor een zooitje ongereld zit,je wordt er doodziek van,wacht nu maar op deze acept giro en stuur deze terug met nogmaals een brief erbij waar ik dan in zal vermelden dat ik in verband met de wijzigingen bij c plus mijn abbo al in october telefonisch heb afgezegd en dan maar hopen dat dit helpt, anders weet ik het niet meer.

Geplaatst:

Ik denk niet dat het helpt!

Je kunt namelijk niet bezijzen dat je hebt opgezegd.

Het is beter om opzeggingen altijd schriftelijk aangetekend verzenden.

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Geplaatst:

Aantekenen is geld weggooien. Je koopt daarmee alleen een dienst van tnt-post, dat ze extra zorgvuldig met je poststuk zullen omgaan. Heb je niets aan bij een "onwillige" ontvanger.

Zegt namelijk niets over de inhoud.

CD kun je het best opzeggen via een webmail binnen "mijn canaldigitaal". Krijg je nl automatisch een bevestiging op je mailadres met een kopie van wat je zelf hebt geschreven.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Je kunt ook via de e-mail opzeggen dat is geen probleem. Hoewel de website aangeeft dat je het dure 0900 nummer dient te bellen. Ik meende dat je in Nederland ook abonnementen tegenwoordig via de mail mag opzeggen als het via internet is afgesloten.

Een gratis brief versturen naar Canal Digitaal B.V. Antwoordnummer 1100 1200 VB Hilversum kan ook en wordt netjes verwerkt door Canal Digitaal. Verstuur je opzegging wel ruim van te voren. Mocht je geen tegenbericht ontvangen dan stuur je nogmaals een brief. Dat is goedkoper dan een aangetekende brief. Als de tijd dringt en je net een dag voordat je het wilt opzeggen, dan kun je beter een aangetekende brief versturen wat wel ongeveer 7 euro kost. Een brief naar een antwoordnummer is de overkomst duur langer, 1 dag vertraging.

Geplaatst:

Brief ontvangen dat ze gaan bekijken of het teveel betaalde bedrag teruggestort kan worden, 2 dagen later brief ontvangen met acceptgiro voor de maand februari, weer brief schrijven met acceptgiro erbij dat ik in october telefonisch heb opgezegd, kijken of ze het nu snappen,lijkt toch erop dat de adminisratie langs elkaar doorwerkt,hou jullie op de hoogte over het verloop.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen