Hayko Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ik heb open-pli 2.0 geinstalleerd mgcamd werkt niet met 1.0 werkt goed.Weet iemand waarom? Dank U
Joecks Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Heeft volgens mij o.a met het bestand libcrypto.so.0.9.7 te maken kan niet gevonden worden... Je zou het volgende kunnen doen: cd /usr/lib ln -sf libcrypto.so.0.9.8 libcrypto.so.0.9.7 Maar dit is natuurlijk maar een "quick and dirty" workaround en kan niet garanderen dat de image nog "stabiel" is.. VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Joecks Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 En ... is het nog gelukt ??? VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Hayko Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Geplaatst: 6 januari 2011 ik heb nog niet geprobeerd.Ik gaa wachten tot open pli 2.0 mgcamd volledig ondersteund na flashen als het niet werkt moet ik altijd nog terug naar 1.0 gaan anders kan ik niets kijken.Dank u voor tip
hemertje Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: Hayko ik heb nog niet geprobeerd.Ik gaa wachten tot open pli 2.0 mgcamd volledig ondersteund na flashen als het niet werkt moet ik altijd nog terug naar 1.0 gaan anders kan ik niets kijken.Dank u voor tip je kan ook wachten tot je een ons weegt waarom stel je hier je vraag als je toch niets met je antwoord wil doen...? als jij je problemen niet wil oplossen met 1 regeltje typen hoeven wij ook niet meer op je vragen te antwoorden, dat scheelt ons ook weer tijd. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen