Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lambik61
En wat nu als de buurvrouw ook op dezelfde frequentie functioneert?

Ehhhh.............. Een Trio misschien? blush

Net buiten beeld zitten nog knopjes waarmee je tussen verschillende vrouwen kunt kiezen.
Vergelijkbaar met de rood-goen-geel-blauw knopppen
Hier staat dan rood-blond-bruin-zwart :D

Trio met AB gaat niet dan heb je al handen tekort wink

Het ligt nooit aan jou, altijd aan de vrouw (of was het nou toch andersom) maar die van mij kijkt vrolijk & blij sinds ik 5 AB's achter een deurtje heb verstopt en daar 1 harmony 650 voor terug heb gelegd cool
  • 2 weken later...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
Ik wil de pret niet drukken, maar ik heb een harmony 1000 en als bijvoorbeeld de dreambox toevallig al aanstond, terwijl ik op TV kijken druk, schakelt hij alles netjes aan en de dreambox uit frown

Het hele ding is dus zinloos.

Als ieder apparaat nu een discrete ON en een discrete OFF zou hebben, zou het super zijn, maar heb je in de ketting één enkel apparaat met zo'n gecombineerde aan/uit of aan/standby toets, heb je er naar mijn mening helemaal niets aan zo'n Harmony.

Mvg,

Michel

Ik heb exact dezelfde ervaringen, en dus is de One bij in de kast beland. Maar ik gebruik wel de Harmony 300 als universele AB die in 1 keer de tv en de sat box aan schakelt. Ik heb er twee in gebruik, 1 voor de woonkamer (TV, DM8000, Logitech Z5500 en IPTV box) en 1 voor de slaapkamer (TV en VU+Duo)

Eigenlijk bevalt dit instapmodel mij beter dan de one, ligt beter in de hand en heel belangrijk: er zijn gekleurde toetsen en dus kan ik deze AB "blind" bedienen. Voor mij een voorwaarde voor een AB. De One ga ik verkopen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen