Psychosammie Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 De krant staat vol over deze onzin dingen. Mensen eisen massaal hun geld terug want het werkt niet. Goh, da's raar! Hoezo geld terug? Ik vind dat op zoveel domheid een forse boete moet staan. Wie van jullie is er ook ingestonken? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
fdm Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Den deze niet hoor... Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Rocketscientist Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Ik niet. Het placebo effect of "Nico Haak effect". Dat was geen goede reclame. KLIKKERDEKLIK Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Poetsdoekje Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Citaat: Wie van jullie is er ook ingestonken? Het gehele Nederlands Voetbalelftal, ene Sneijder voorop, wat een professionals En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Het gehele Nederlands Voetbalelftal, ene Sneijder voorop, wat een professionals Ik heb er verder ook niets mee, maar ik weet zeker dat de adverteerders gebruik maken van het feit dat 'we' 2e zijn geworden voor het eerst sinds 1978 weer. Althans, dat zou ik doen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Bigfoot Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Sneijder is er helemaal niet ingestonken, hij kreeg er uiteraard goed voor betaald om ermee te lopen. Zie http://www.hijonline.nl/d1617_Sneijder_krijgt_geld_voor_dragen_nepbalansbandje_.html
Sjattuh Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Origineel bericht van: Bigfoot Sneijder is er helemaal niet ingestonken, hij kreeg er uiteraard goed voor betaald om ermee te lopen. Zie http://www.hijonline.nl/d1617_Sneijder_krijgt_geld_voor_dragen_nepbalansbandje_.html Ik dacht dat zijn vrouw hem had overtuigd van de werking? Nou ja, kan ie iig mooi zijn bruiloft betalen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Bigfoot Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 nee zijn vrouw overtuigd hem ervan dat ie 'echt heel groot is'
Sjattuh Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Origineel bericht van: Bigfoot nee zijn vrouw overtuigd hem ervan dat ie 'echt heel groot is' het bandje neem ik aan? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Origineel bericht van: Bigfoot nee zijn vrouw overtuigd hem ervan dat ie 'echt heel groot is' Voor hem is het toch een soort broekriem?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen