Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

ik ben er nog niet in geslaagd om met de DM500HD te streamen naar mn pc via de webinterface. Vroeger met de DM7000 werkte dit wel zonder problemen. Ik gebruik nu wel Windows7,Internet Explorer9 beta maar heb ook al geprobeerd met Firefox. Laatste versie van VLC is installed... mis ik iets of zijn er alleen bepaalde versies van VLC ondersteund?

Geplaatst:

je roept de stream op in het webinterface

je webinterface komt in je webbrowser door enkel het adres van de Dreambox erin te typen http://192.168.1.xxx of een andere die je specifiek gebruikt

wat gebeurt als je dat ipadres invult?

komt het webinterface ja of neen ?

en zo ja > zijn er meldingen in de webbrowser te zien dat er iets geblokkeerd wordt? (bijvoorbeeld vlc-plugins voor je webbrowser)

ciao

Pabadam

Yonderboi

Geplaatst:

Yep ik open de webinterface van de box zonder problemen. Ga dan naar webtv, selecteer een zender, play maar scherm blijft gewoon zwart. Geen error van missing plugin of dergelijke gewoon zwart thats it... zowel met IE, FIrefox en Chrome.

VLC geinstalleerd met nodige plugins etc, snap het ook niet frown

Geplaatst:

Gewoon ff DreamStream E2 op je PC installeren, werkt perfect!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Origineel bericht van: Greatone

Ook geprobeerd,die start met loading userbouquets en gaat dan in de startbar van windows staan zonder iets van opties. Enigste oplossing is dan via taskmanager weer sluiten..... zal wel iets zijn met pc config. We zoeken verder confused
Geplaatst:

Die kende ik nog niet, net geprobeerd (op een DM500HD) en werkt echt perfect smile
Geplaatst:

Zoiets zoek ik ook al een tijdje maar dan voor Ubuntu. VLC plugin voor FF schijnt niet meer ondersteund te worden. Dus als iemand iets anders heeft gevonden ... graag wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: metatron165
waar zie ik het ip adres van mijn dream?

Als je het IP adres niet zelf hebt ingesteld: Linkje

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Het downloaden naar je PCtje, uitvoeren en laten zoeken in de IP reeks waarin zowel jouw PC als ook de Dreambox zitten.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:
Origineel bericht van: tvr4ever

Die kende ik nog niet, net geprobeerd (op een DM500HD) en werkt echt perfect smile

Draai jij ook Windows 7 ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen