Hemant Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Hoi, Ik ben sinds 2 dagen over op Ziggo. En kan geen mail meer ontvangen. Versturen lukt wel na aanmaken van smarthost smtp.ziggo.nl. Ik heb mijn domeinnaam gekoppeld aan DYNSDNS vanwege dynamic ip. Maar het lijkt erop dat port 25 inkomend geblokkeerd wordt door ziggo. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Hemant. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Sjattuh Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Poort 25 is voor uitgaande en 110 voor inkomende? Als je gewoon mail ontvangt over poort 25 lijkt me dat deze openstaat? Misschien kunnen zij deze zo instellen dat er alleen uitgaande mail doorheen kan? Of haal je dingen door elkaar? Of ik? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
vGnp Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Lees dit eens. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Hemant Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Geplaatst: 6 januari 2011 Ik ga even lezen. Voor de duidelijkheid. Ik draai intern SBS 2011 met Exchange 2010. Tot vorige weke kon ik nog mail verzenden en ontvangen op mijn clients in huis. Nu ik dus overben op Ziggo kon ik beide niet meer. Na het instellen van een smarthost smtp kan ik nu weer mail verzenden vanaf mijn clients maar ik kan niks sturen vanan bvb mijn werk naar huis. Hemant ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Hemant Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Geplaatst: 6 januari 2011 Die link had ik al gevonden. Zelf gebruik ik port 25, dus nu zoek ik eigelijk een manier om 25 te omzeilen. Hemant ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Hemant Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Geplaatst: 6 januari 2011 Inmiddels heb ik mij probleem opgelost door inkomende maar via 2525 binnen te laten komen. Heb bij DYndns een mail-relay afgenomen die alle smtp verkeer van mijn domein opvangt en doorstuurd op 2525. Bedankt voor het meedenken. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
SnijdeA Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Poort 25 is voor uitgaande en 110 voor inkomende? Mail komt via 25 binnen hoor. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Sjattuh Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Dan snap ik dit niet... al mijn mails staan zo: Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
SnijdeA Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Dan snap ik dit niet... al mijn mails staan zo: Dat is correct, wat jij hebt. Jouw client verstuurt (outgoing), via poort 25, mail richting een mailserver waar het ook binnen komt (incoming) op poort 25. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Sjattuh Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: Sjattuh Dan snap ik dit niet... al mijn mails staan zo: Dat is correct, wat jij hebt. Jouw client verstuurt (outgoing), via poort 25, mail richting een mailserver waar het ook binnen komt (incoming) op poort 25. ah ha, weer wat geleerd... logisch, alleen dacht ik vanuit de server. Thx Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen