Gast peterp Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 sinds vandaag 05-01-2011 geen signaal op ned 1,2,3 rtl4 en 5 sbs6 rtl 7 veronica en net 5 voor de zoveelste keer bellen heeft geen zin je komt er gewoon niet door je zou bijna gaan ....sha..ingen
Moderator ceesv Geplaatst: 5 januari 2011 Moderator Geplaatst: 5 januari 2011 Peterp, is dit alleen een mededeling, of zoek je hulp? Wanneer je eens wat meer gegevens geeft, zoals welke ontvanger, ci-module, welke kaart etc. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast peterp Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 ontvanger is focus geen module en gewoon een cds kaart ik heb hier ongeveer 1 keer in de 2 maanden last van heb een andere ontvanger geprobeerd ,geen verbetering de enkele keer dat ik canaal digitaal aan de telefoon krijg zeggen ze elke keer bij ons is alles in orde hoor wie heeft hier ook last van of ben ik de enigste?????
Zilverster Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 @peterp, Een Seca 2 of een Seca 3 kaart en waarop staan de datum's, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Eduard07 Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Origineel bericht van: peterp wie heeft hier ook last van of ben ik de enigste????? Door de weesrsomstandigheden mist mijn kaart wel eens een update. Ik laat de (Seca3)kaart dan een tijdje op SBS6 staan. Daarna (uurtje of sneller) op nieuw kaart opstarten en dan wel beeld. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen