Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb zendres geladen op de phillips<BR>maar hotbird heeft meer zenders dan erv in kunnen, maar de kanalen die ik wil hebben heeft hij niet geladen o.a. duna T.V en madya<BR>TV dat zijn hongaarse kanalen hoe kan ik deze toch in mijn ontvanger krijgen.<BR>heb alle zenders van hotbird op een lege ont vanger geinstallerd.<BR>als iemand dit weet graag hulp.<BR>groeten Teus.

Geplaatst:

De Philips ontvanger is voor digitale ontvangst. Duna en Medya zenden op de Hotbird alleen in analoge vorm uit.<BR>Dat gaat dus nooit lukken.<P>De goedkoopste oplossing lijkt mij om voor een paar tientjes een analoge ontvanger op de kop te tikken. Meer is niet nodig want een schotel en lnb is er al bij de Philips.<BR>En als je "doorlust" via de Philips hoef je ook geen nieuwe lnb, al of niet met meerdere uitgangen, te kopen.<P>Ik denk wel dat de directeur van Sat4All dit topic nog even naar de juiste rubriek zal verplaatsen.<BR>Het staat nu in "FAQ" terwijl het thuishoort<BR>in Algemene beginnervragen of iets dergelijks.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.