Edgario Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Origineel bericht van: Joecks Lijkt me meer te maken met hoe de HDD is geformatteerd.., FAT32 ondersteund namelijk maar tot 4 GB Heb ook zoiets: opnames van HD kanalen stoppen zodra de 4gB grens is bereikt. Bij een oudere Clarke-Tech werden de bestanden altijd in stukjes gehakt als ze te groot werden. Kun je ergens aflezen hoe de hardeschijf geformatteerd is? Kan het niet vinden in het informatie en hardeschijf menu. Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
jomarini Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 Ben niet bekend met telnet commando's. maar wel met FTP, DCC-2E nu uitgeprobeerd en als ik paswoord veranderd in vuduo werk dit progamma (DCC) als vanouds met mijn oude dreambox 7000.
vlaagje Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: Edgario Origineel bericht van: Joecks Lijkt me meer te maken met hoe de HDD is geformatteerd.., FAT32 ondersteund namelijk maar tot 4 GB Heb ook zoiets: opnames van HD kanalen stoppen zodra de 4gB grens is bereikt. Bij een oudere Clarke-Tech werden de bestanden altijd in stukjes gehakt als ze te groot werden. Kun je ergens aflezen hoe de hardeschijf geformatteerd is? Kan het niet vinden in het informatie en hardeschijf menu. In het programma KCC3_2 kun je de info zien van je harde schijf Ik heb mijn hd geformatreerd met de Image AAF en het programma KCC3_2 laat de hd zien als formaat ext3
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 gebruik nu wel als het kan???? hd en/of hdd als juiste afkortingen voor het bedoelde onderwerp hd / HD high definition hdd / HDD harddisc en idem dito is KCC3_2 weer een ander alternatief en is kathrein control center vooral veel soortgelijke programma's noemen met gelijke opties en allemaal dezelfde functionaliteit maken het de startende gebruiker niet eenvoudiger. de VU+ kwam na de kathrein UFS910 welke na de Dreambox_xxx kwam, dus feitelijk hetzelfde beheer programma met een ander logo en naam, is een pot nat. VuCC DCC_e2 KCC3_2 ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen