Ga naar inhoud


Is het wat?


Gast Shape

Aanbevolen berichten

In een eerder door mij aangegeven aangegeven topic inzake DTS problemen in combinatie met een Yamaha-receiver en het afspelen met de VU+ heb ik deze week de ET9000 mogen proberen.

Conclusie, exact hetzelfde probleem. Stotteren van het geluid bij het afspelen van MKV op een oudere receiver.

Ik houd gewoon mijn VU+ want zie nog niet dat de ET9000 vwb. het mediagedeelte veel meer zal kunnen.

Wellicht is een losse mediaplayer toch de beste optie, temeer er nu ook al problemen worden gemeld met Picture Player (ism. open pli 2).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Thundybirdy,

 

het is wel een belangrijke constatering

hetgeen menigeen niet wil accepteren MKV en AVI is een niet compatibel bestand formaat

 

ik schrijf wel vaker flauwekul maar dit zijn bestanden die geen enkele houvast bieden aan de ontvanger (downloader) welke deze wil afspelen.

wil je die afspelen doe het dan op je 1000 maal snellere PC

(1000 x sneller dan elke sat-receiver)

denk je het moet toch kunnen <test en ervaar> kansspel

 

(het is dus een niet formeel en officieel gecontroleerd) type bestand

 

het is een rotzooi die alle leechers, torrents en limers graag willen zien maar de beveiligingen en juiste codecs zijn niet compatibel.

en zo hoort het ook.

 

ciao

 

en dat is op andere enigma2 receivers NIET anders (als toevoeging voor den doorsnee lezer)

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het blijft ook zo lastig om te praten over "AVI", "MKV" en andere: het zijn containers, die naam zegt niets over de gebruikte codec.

Alle codecs worden in de hardware gedecodeerd: als de gebruikte codecs niet 100% in orde zijn, zullen ze niet worden afgespeeld.

 

Overigens: vergis je niet in de processorkracht van de DUO: die is vergelijkbaar met een Pentium II.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Klopt, maar het is met name een image waar ten opzichte van andere Enigma2's een flink aantal verbeteringen in zit. Andere images gebruiken een standaard E2 en voegen alleen maar wat plugins en een schreeuwerige skin toe.

 

Maar nogmaals: je zult zelf moeten ontdekken welk image je het meeste aanspreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...