Gast Panda Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Ik heb een HTPC geinstalleerd met windows 7. Als satelliet tuner gebruik ik de technotrend connect S2 3650CI De duo LNB ontvangt Astra 19,2E en Astra 23,5E Op Astra 19,2E ontvang ik ZDF, ARD en Arte in HD Op Astra 23,5E ontvang kan ik alle transponders van Canal Digitaal vinden; level 69-82% quality 100% Zowel de satfinder als window media centre bevestigen dit. Toch kan WMC de HD zenders van CD niet vinden. Smartcard geactiveerd en ge-heractiveerd. Helpt niet. Canal digitaal wil niet helpen. Wie wel?
sattv4iedereen Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 ik ken persoonlijk deze kaart niet,maar ik heb wel een beetje ervaring. heb je de hardware drivers gebruikt voor windows 7? want mijn skystar 2 kaart werkte niet op win 7 met de win xp drivers.maar aangezien,de zenders vindt,vrees ik voor iets anders.heb je al geprobeerd met dvbviewerpro? die gebruik ik met volle tevredenheid met de mogelijkheid intern te sheren. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen