Ga naar inhoud

[DM800HD-SE] is OpenPli 2.0 al stabiel genoeg?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan is OpenPli 2.0 al op mijn dreambox zetten?

ik zag in een bericht van 4 dec 2010 dat het nog niet veilig was.

maar er zijn al zoveel nieuwe versies uitgebracht

Geplaatst:

En daarom is het openpli, die wordt elke dag bijgewerkt met fix etc.

Op de site van pli staat ook is still in beta.

Maar voor de rest draait die wel goed.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

proberen kan altijd, en als het toch niks is dan zet je gewoon iets anders erop.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

ik heb hier de 1 januari versie. Die loopt voor de 800 se stabiel en ik ben tevreden. (mijne normale 800 is net gecrashed)

Ik had voorheen de ihad cvs versie voor de 800 se, die crashte na de laatste update om de 5 minuten.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

Nieuwe drivers, ander enigma.

Geplaatst:

Kan iemand mij een link geven naar een image dat werkt op de DM800SE?

Ik probeer van alles, maar krijg alleen:

"Image for wrong architecture"

Welk image doet het wel?

John

Geplaatst:

Hoe werkt OpenPli versie 1 op de DM800SE,Ik vraag dit omdat ik via mijn pc een kenis in het oosten van het land zondagmorgen de firmware daarop moet zetten via een Remoteprogramma.Anders laat ik het voorlopig zo,Nu zit er New Enigma2 erop maar die vind hij erg ingewikkeld.Hij heeft liever Pli omdat z'n schoonzoon dit ook heeft.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Hoe werkt OpenPli versie 1 op de DM800SE,Ik vraag dit omdat ik via mijn pc een kenis in het oosten van het land zondagmorgen de firmware daarop moet zetten via een Remoteprogramma.Anders laat ik het voorlopig zo,Nu zit er New Enigma2 erop maar die vind hij erg ingewikkeld.Hij heeft liever Pli omdat z'n schoonzoon dit ook heeft.

Ik heb Open Pli 1 draaien op mijn DM800se en dat is voor mij prima.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: michel130
Nieuwe drivers, ander enigma.

Ik had de beleving dat OpenPli een fw was en Enigma ook fw was.

Ik ben spontaan het spoor kwijt. Wie kan dat zeer helder
uitleggen (met name voor een leek)?

Ik heb zelf OpenPli maar er verschijnt ook Enigma . . .?
Ik ben dus blijkbaar een Dream-wrak. Hellup.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Con
Ik ben dus blijkbaar een Dream-wrak. Hellup.

Enigma1 danwel 2 is de software waar (o.a.) door Dream Multimedia aan gewerkt wordt, met
uitbreidingen/aanpassingen/enz. bouwen de imagebouwers zoals OpenPli hier hun versie van.
Door b.v. dingen in te bouwen danwel toe te voegen waar Dream zijn/haar vingertjes niet aan wil branden.
Zie ook de Wiki van Dreambox.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen