Gast Kitte Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Hallo allemaal! Ik ben nieuw op dit forum. Wij willen een schotel+receiver van iemand overnemen voor bij de caravan. Aangezien wij maar hooguit 3 a 4 weken per jaar op vakantie gaan is het erg duur om daarvoor een heel jaar abonnementskosten te betalen. Weten jullie of het mogelijk is om een abonnement af te sluiten voor de weken dat je op vakantie bent? Of anders voor bijvoorbeeld een kwartaal... Ik hoor het graag van jullie. Een heel jaar betalen voor 3 a 4 weken kijken is natuurlijk gekkenwerk. Gr. Kitte
VluggeW Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Hallo, Verdiep je hier eens in: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/persbericht-recreatie-pakket.aspx Greetz
Gast wanderer Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 of een deal sluiten met iemand met abbo die een 2e kaart voor 1€/mnd voor je aanschaft...
Gast Kitte Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Bedankt, Maar het recreatie-abonnement is voor een halfjaar. Da's dus wel goedkoper maar nog steeds 5 maanden teveel. En hoe kom ik er achter of iemand een 2e card wil aanschaffen voor 1 euro?
Gast Kitte Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Hallo Wanderer, Bedankt voor je antwoord. Maar ik ken in mijn omgeving niemand met een abonnement. Kan jij me helpen? Gr. Kitte
Gast wanderer Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 nee, ik heb mijn max aantal 1 euro kaarten al bezet, maar plaats eens een annonce in het te koop gevraagd topic...?
Gast Kitte Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Gaat helaas niet lukken omdat ik nog geen 25 forumberichten heb geplaatst.
Johan45 Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Eén euro kaarje/abonnement worden niet meer nieuw verstrekt. Dat was het oude Set Top Box abonnement en dat is niet meer af te sluiten. Vult u rustig aan !!!
Gast Kitte Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Wat kost een 2e kaart dan? En is die wel over te dragen?
Johan45 Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Een extra kaart + ci module kost 79,- + activering kosten kom je op rond de 100 euro. De eigenaar van de tweede kaart kan alleen de eerste abonnement houder zijn. De tweede kaart kan dus wel overgenomen worden mits je ook de eerste kaart overneemt. Maar dat is vast niet jouw bedoeling.. Ik moet echter mijn bericht over de 1 euro abonnementen terug nemen. Volgens de site van CanalDigitaal is een 1 euro abonnement mogelijk als het eerste abonnement minimaal het basis pakket heeft. Citaat: Indien u in het bezit bent van meerdere smartcards, die allen op uw naam en hetzelfde adres geregistreerd staan, en u heeft op een van uw smartcards het Basis-pakket, dan komt u in aanmerking om op een 2e of 3e smartcard het SetTopBox-pakket te ontvangen tegen een gereduceerd tarief. Heeft u op een van uw smartcards een Familie-pakket, dan komt u in aanmerking om op uw 2e of 3e smartcard het Familie-pakket met korting te ontvangen. Heeft u op een van uw smartcards een Entertainment- of Top-pakket, dan komt u in aanmerking om op uw 2e of 3e smartcard het Entertainment-pakket met korting te ontvangen. Vult u rustig aan !!!
Gast Kitte Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Het gaat mij er inderdaad om dat ik voor mijn vakantieperiode een kaart kan huren/lenen van iemand. Dus als je iemand kent... Omgeving Hoorn - Amsterdam
Gast wanderer Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 @Johan45 die tweede kaart (1 euro kaart) kun je natuurlijk aan iemand "uitlenen"......
Gast Kitte Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Maar als ik een schotel en receiver heb... hoef ik dus alleen nog maar een kaart te "lenen" om tv te kunnen kijken? Of moet ik mezelf nog registreren ofzo?
Pjotrb Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Als de kaart geregistreerd is hoeft dat niet. Overigens is er ook nog een optie om alleen NL 1, 2 en 3 te kijken, dan betaal je geen abonnementskosten. Wellicht is dat voldoende voor de vakantie. En ben je alleen benieuwd naar het nieuws dan is er nog BVN die zelfs ongecodeerd Nederlandse en Vlaamse programma's uitzendt. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
satencom Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Als je een kaart van iemand anders leent, die kun zo gebruiken ,zonder te registreren Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen