tweakerd Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 5 volt is voldoende...als ik hem op 7 of 12 zet gaan mijn oren toeteren.... de temp van de keoler is nu een aangenaam handwarm ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
tweakerd Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 zou kunnen heb ik nog liggen, maar ik weet zeker dat ik die niet in de standaard behuizing gaat krijgen. is een koelblok van 120 x 120 x 60... zonder ventilator volgende stap is misschien de koeling van de voeding wat geforceerde ventilatie geven of koelblokken vergroten. Ook de voedings torren van de tuners worden naar mijns inziens te warm. vraagt ook om een tweak actie ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
Beheerder Michel Geplaatst: 12 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 12 januari 2011 Mijn eerste stap was geweest: Terug naar de leverancier. Als de processor zo heet wordt is er gewoon iets mis. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
tweakerd Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 heren, gezien al jullie ervaring met deze ontvanger, lever dan eens wat gegevens aan over jullie temperaturen . Ik heb niet anders kunnen lezen als dat deze ontvanger redelijk warm word. ik ben benieuwd. het apparaat werkt nu 100% naar behoren. wordt alleen warm, is ook niet gek als hij constant aan staat. maar zoals gezegd, ik ben heel benieuwd of jullie na een 2 uur HD spelen met een passieve koeling jullie vingertjes nog op de CPU koeler kunnen houden.. ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen