Edd Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Zelfde probleem 2.36 ook en handmatig auto zoeken op HD geen beeld, geen audio video. Tp handmatig invoeren gedaan oa en bestaat al. Op enkele duits hd zender wel beeld. Duo nlb altijd beeld gehad op hd Iemand tip oplossing alsnog zou top zijn Origineel bericht van: Kareltjevdh Hier vandaag ook hetzelfde probleem. Ik gebruik hier een Clarketech 5000C Plus met firmware 2.36 Ik krijg ook de melding Geen Audio/Video op: RTL4 RTL5 RTL7 RTL8 Discovery Channel Animal Planet Eurosport en nog een heleboel andere kanalen. Iemand al enig idee hoe dit op te lossen??? gr Karel
Edd Geplaatst: 22 januari 2011 Geplaatst: 22 januari 2011 Na dagen rommelen. Doet het net weer ook hd alle nl kanalen. Eerst fastscan SD Meteen erna fastscan HD En vreemd genoeg eindelijk gelukt CT 5000C plus versie 2.36
Kareltjevdh Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Geplaatst: 24 januari 2011 Helaas, helpt bij mij de optie eerst sd en daarna hd inscannen niet om het probleem te verhelpen. Ik heb een mailtje verstuurd naar clarketech en die zeggen het probleem te kennen en bezig te zijn met een nieuwe software versie welke dit probleem oplost. Wanneer deze beschikbaar komt hebben ze me alleen niet kunnen vertellen. Heeft er iemand toevallig een zeer recente kanalenlijst beschikbaar?? gr Karel
CEASAR W Geplaatst: 17 februari 2011 Geplaatst: 17 februari 2011 Is het probleem met de fastscan al verholpen ?? ceasar
Kareltjevdh Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 Helaas is het probleem nog niet voorbij. Ook de beloofde nieuwe firmware is nog niet beschikbaar. Slechte service bij Clarketech. gr Karel
Lunny Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 Hier bij de NL importeur staat nieuwe firmware van 22-02-2011 voor de 5000C Plus en de 6600. Clarke-Tech firmware
Edd Geplaatst: 19 december 2011 Geplaatst: 19 december 2011 (aangepast) Hier bij de NL importeur staat nieuwe firmware van 22-02-2011 voor de 5000C Plus en de 6600. Clarke-Tech firmware Hey die site zocht ik ontvanger uit de kast weer ff updaten,Firmware versie 2.48 - 14-10-2011 staat er op. voor 5000C plus. Iemand tevreden over? in gebruik? weekend eens proberen maar! 19 december 2011 aangepast door Edd
Eduard07 Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Ja, best tevreden. En wat die Fastscan betreft (Ik lees nu voor het eerst de problemen van enkele posters hierboven): die fouten in de Fastscan zijn heel gemakkelijk te verhelpen. Meestal betreft het een programmeerfout. Door naar de frequentie te gaan waarop de zenders het niet doen, zul je na korte check merken dat er 1 programmeerfoutje in staat: bijv. H ipv van V, Hotbird ipv Astra 1, of verkeerde compressie. Neem bijv. de frequentie van ARD-HD/ARTE-HD, die staat bv niet op HD ingesteld. Zodra je dat corrigeert, gaan die zenders in de Fastscan het doen en is een aparte, manuele scan van die frequentie niet nodig. Daar zou je de lijst trouwens ook alleen maar rommelig van maken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Edd Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 (aangepast) ff eruit geweest, maar wel apart ja, ga je opmerkingen eens proberen uit te voeren. jaja de lijst wordt een zooitje met die fastscans haha. 5 januari 2012 aangepast door Edd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen