Tonskidutch Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Bij een collega van mij heeft de GSO leverancier / beheerder de satelliet posities gewijzigd op het appartementen gebouw in Amsterdam Noord ze hebben nu geen 19,2 Oost meer Hun nieuwe posities zijn Hotbird 13,0 E Diseqc 1 Turksat 42,0 E Diseqc 2 Badr 26,0 E Diseqc 3 Astra 2/Eurobird 28,2 E Diseqc 4 met zijn Paytv kaart kan hij nu de autoramen ijs vrij krabben... kan dat zomaar dat je een GSO hebt alles aanschaft voor sattv en dan halen ze je belangrijkste satellietposities van de schotel? ciao True North Rebekka Bakken
cheapwatcher Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Handig dat ze 19.2 en 23.5 niet aanbieden. Wat is dit voor een autochtonendiscriminatie! Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Geplaatst: 7 januari 2011 hij vermelde dat men na enige enquettes te hebben gehouden in het gebouw > men besloten heeft om de satelliet posities om te gooien. ik kan het me echter niet voorstellen dat men de 80 (of zo) bewoners juist heeft voorgelicht, waarvan misschien 15~20 sat kijken. Maar ook met het zicht op toekomstige sat-gebruikers is dat toch een belachelijke situatie. geld dan niet ook dat je recht hebt op vrije informatie vergaring? ciao True North Rebekka Bakken
Gast BBsat Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Als nix helpt, dan wellicht een taalcursus volgen. Dan heb je nog wat aan die nieuwe satposities
Terradon Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Ik zou dus gewoon een dikke boor pakken paar stevige muurankers en een paar fikse schotels aan de muur hangen.......gaan kijken en wachten wat de rechter in deze zou gaan beslissen.......... Is toch echt van de zotte dat je als inwoner van Nederland gedwongen word tot gso en vervolgens geen NL programa's meer kunt ontvangen. Maar is het niet zo dat ook kabelboeren tenminste een standaard pakket moeten aanbieden( met de bekende nl zenders) , lijkt mij dan toch dat dit voor gso ook zou moeten gelden? Groetjes...........
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2011 Moderator Geplaatst: 9 januari 2011 Ik durf het bijna niet te zeggen, maar misschien digitenne als laatste redmiddel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 kreeg net een mail van mijn collega, hij heeft canaldigitaal opgezegd en zich op upc geabbonneerd voorlopig althans. alsook een pittige brief aan de VVE gestuurd sommige in Nederland zijn toch echt van de pot gerukt en kunnen niet verder denken/kijken dan hun eigen interesse tja interesse of inkomsten een professioneel bedrijf (in Nederland) dat een GSO aangelegd heeft gaat volgens mij toch enkel 19,2Oost van de schotel halen als ze weer wat kunnen verdienen (u vraagt wij draaien) welke adviesplicht ridicuul ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen