Loui (K) Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Een mischien een ongewone vraag maar is er iemand die de CCcam.cfg v 2.21 file lettelijk kan vertalen in het nederlands? Mijn engels is belabberd slecht en mischien zijn er meerdere mensen zoals ik.Al is het alleen om het beter te begrijpen hoe zo'n file in elkaar zit. B.v.d
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 dat was al jaren geleden eens vertaald en was ook te vinden op het internet of iemand de link danwel de vertaling heeft? ciao Pabadam Yonderboi
dolphs Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 google translate ? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Loui (K) Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Geplaatst: 7 januari 2011 Heb ik gedaan maar dan staat er echt onbegrijpelijke taal.
JackieX Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Heb ik gedaan maar dan staat er echt onbegrijpelijke taal. Probeer Bing translator eens. Krijg je het keurig netjes vertaald in het nederlands wat vele medelanders ook spreken DM8000 DM800 en PLi gek
APPLE Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 veel dingen erin is onbegrijpelijke taal, zowel in engels als nederlands!
hemertje Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Een mischien een ongewone vraag maar is er iemand die de CCcam.cfg v 2.21 file lettelijk kan vertalen in het nederlands? Mijn engels is belabberd slecht en mischien zijn er meerdere mensen zoals ik.Al is het alleen om het beter te begrijpen hoe zo'n file in elkaar zit. B.v.d waarom stel je niet je vraag hoe je wat moet instellen, lijkt me nog makkelijker voor je DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
SnijdeA Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Een mischien een ongewone vraag maar is er iemand die de CCcam.cfg v 2.21 file lettelijk kan vertalen in het nederlands? Mijn engels is belabberd slecht en mischien zijn er meerdere mensen zoals ik.Al is het alleen om het beter te begrijpen hoe zo'n file in elkaar zit. B.v.d Wat wil je weten ? In principe hoef je niets in de cfg te zetten, tenzij je (intern/extern) gaat sharen. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen