Gast muradona Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hallo, Ik wil streamen naar mijn Iphone 4, heb alles gedaan zoals beschreven via de link hieronder maar krijg steeds grijs beeld. Films afspelen lukt vanuit de laptop lukt wel gewoon met Air Video Server. Heb ook de app gekocht 2.39 euro bij appstore. Geen gejailbreakte iphone trouwens. Weet iemand een oplossing hiervoor ??? Alvast bedankt http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1876699/Enigma_2_Streamen_via_Air_Vide
Gast muradona Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Niemand die hier iets over weet ??? Waar zijn alle experts geleven
freaky Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 ja ik weet wat het probleem is: Jouw dreambox 500 is de bottleneck. Probeer maar eens te streamen van dreambox naar jouw laptop. Dit werkt namelijk ook slecht/niet. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast muradona Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Idd..dat lukt me ook niet, af en toe wel geluid maar voor de rest niks met VlC player/WMP/BSplayer. Voer ik de verkeerde Ip nummers in ?? Ik kom er gewoon niet uit
iemand Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 breng de netwerk modificatie aan. suc6 DM500_Mods.pdf gr. Erik
Gast muradona Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Bedankt voor je snelle tip Erik, maar dit zegt mij dus helemaal niks en die risico kan ik niet nemen want ik weet hoe het zal eindigen als ik dit zelf uitvoer .. Ik zoek liefst nog eventjes verder naar software problemen hiervoor. Ik denk nog altijd dat het streamen niet lukt door de Ip's en poorten. Ik zal weer eerst ff naar het laptop proberen te streamen. Hopen dat het lukt. Als er nog tips daarover zijn..Ik hoor ze graag !!
freaky Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Zoals gezegd hoef je niet verder te zoeken in je netwerk of poorten. Het probleem zit gewoon in je dreambox 500 deze kun je eventueel aanpassen door bovenstaande modificatie aan je dreambox. Maar ik denk dat je dan beter over kunt stappen naar een andere dreambox. Er is wel volgens mij een mogelijkheid om te streamen naar een pc dit gaat met een pli image via zapstream........ Maar misschien dat anderen hier meer over kunnen vertellen. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
dannyboy Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Volgens mij gaat die link over enigma2 en naar mijn weten is de 500s een enigma1 box. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen