bartshit Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb whatsapp op mijn Nokia n97 mini gezet, dit werk leuk als sms alternatief. Alleen mijn internet keuze verdwenen, eerder kon ik kiezen als ik internet opging uit provider of wifi dit is nu verdwenen. plus dat mijn standaard browser van nokia geen internet verbinding meer kan maken. Nu vindt ik dit niet echt erg want internetten doe ik met Opera die bevalt mij beter. maar mijn vraag, hebben jullie ervaring met whatsapp. Gr Bart.
Greatone Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Hier al een poos op mijn Iphone-4 draaien, werkt perfect en scheelt een hoop in je sms-bundel. Ook Skype is een aanrader om te installeren, kun je niet alleen textberichten versturen met andere Skype gebruikers, ook onderling bellen (facebellen) is gratis. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
bartshit Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 Skype heb ik er ook op, alleen als ik met skype bel klagen ze er over dat ze zichzelf horen.(echo) Gr Bart.
satcor64 Geplaatst: 25 januari 2011 Geplaatst: 25 januari 2011 Hier sinds een week ook Whatsapp draaien op mijn i-phone 4. Werkt perfect. En de rest is qua functioneren niets aan veranderd. Grt satcor64
chevrolet Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 Op een HTC Desire draait "whatsapp" goed. Nadeel is dat je wel verbinding met WWW moet hebben en niet iedereen is dat altijd. "fortuna vitrea est" VU+ Duo
allez l'om Geplaatst: 28 januari 2011 Geplaatst: 28 januari 2011 berichten ontvang ik soms pas na 2 dagen op de htc desire Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen