Thundybirdy Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Het valt mij op dat het beeld en geluid niet synchroon loopt op Ned 1 HD. Ik zag dat ook al op een ander forum en dat het m.n. voor komt bij bij de VU+ duo. Zijn er meer mensen die hier last van hebben met hun ontvanger?
Edsat Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb er ook last van met mijn VU+ Geen idee hoe het komt of hoe het op te lossen. En het is ook vreemd dat NED1 HD er alleen last van heeft.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. BTW: Ik heb het nu wel over OpenPLi beta 2.0
Gast Duolist Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. Regelt die instelling ook de opnames die je dan maakt?
Thundybirdy Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Geplaatst: 7 januari 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. BTW: Ik heb het nu wel over OpenPLi beta 2.0 Dank, opgelost!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: Pedro Newbie Druk eens op de Audio toets en vervolgens op de blauwe toets. Je kan dan de synchronisatie aanpassen. Bij mij werkt het goed als ik ned 1 hd op -135ms zet. Regelt die instelling ook de opnames die je dan maakt? Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb dat nog niet geprobeerd/opgemerkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen