Beobuddy Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 Die melkopschuimer aan de zijkant? Met dat slangetje? Mag je best hebben. Ruilen? Ik gebruik hem toch nooit. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Moderator Matchless Geplaatst: 10 januari 2011 Moderator Geplaatst: 10 januari 2011 Jow, dat issem.. De rest doen we wel via PM. Had je dat nog geprobeerd wat ik geschreven had? Wat doet hij dan? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
ad123 Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 hallo Vergis je niet in koffie bonen er zijn bonen die slecht gemalen kunnen worden en springen tussen de maalschijven uit. Zo kan het gebeuren dat er de ene keer meer gemalen wordt en de andere keer minder. Er kan zelfs een holle ruimte ontstaan zodat er helemaal niets gemalen wordt. gr. ad
Moderator Matchless Geplaatst: 11 januari 2011 Moderator Geplaatst: 11 januari 2011 Maar dan zou de hoeveelheid water toch hetzelfde moeten zijn? Het is wel zo dat de ene soort koffie "vetter" is dan de andere wat de zeef sneller kan verstoppen. Maar mijn vermoeden is toch de flowmeter of de pomp. Bijlage is voor het reinigen en info van de flowmeter Flowmeter.zip Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
gerritvogels2 Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Beobuddy, Als je naar de laatste posting van Matchles gaat, staat daar een link naar de flowmeter. Open deze en onderaan dit pdf bestand staat 2 links een ervan gaat naar een duitsche site waar heel veel info over de seaco staat is wel in het Duits maar wellicht heb je er wat aan. Gerrit
Moderator Matchless Geplaatst: 11 januari 2011 Moderator Geplaatst: 11 januari 2011 En als hij het niet lezen kan dan wil ik wel wat vertalen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Beobuddy Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 ff voor Matchless, DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Beobuddy Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 Die deutsche Sprache ist gar kein Problem! Bedankt voor de pdf en linkjes, top info! Ik heb geprobeerd om de machine te laten werken zonder koffie en dan te kijken of er steeds dezelfde hoeveelheid water in het kopje komt. En dat doet ie. Een kniesoor die daar het verschil in ziet. Dus een kopje of 5 geeft 5 bijna gelijke kopjes water. Het is zeker niet het verschil wat ik eerder heb meegemaakt. Ik heb nu ook de bovenkant van de zetgroep opengehad. het zeefje nog een keer gangbaar gemaakt (een paar kleine gaatjes in het zeefje zaten dicht, niets noemenswaardig) Verder heb ik van de bovenzijde van de zetgroep het watertoevoerpijpje eraf gehad. Hier zat een veer met kogeltje en heb ik beide en het pijpje zo goed als mogelijk schoongemaakt. Op dit moment lijkt de machine zich constant te gedragen, op zich positief, maar vertrouwen doe ik het niet. Het is net als een apparaat waar een soldeerbout naast ligt. Die ruikt dat en gedraagt zich dan zoals het hoort. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
iemand Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Origineel bericht van: Beobuddy Op dit moment lijkt de machine zich constant te gedragen, op zich positief, maar vertrouwen doe ik het niet. Het is net als een apparaat waar een soldeerbout naast ligt. Die ruikt dat en gedraagt zich dan zoals het hoort. hahaha, ook wel eens last van. maar gedeelte smart is halve smart ;-)) gr. Erik
Beobuddy Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 Vanmiddag meerdere kopjes met dezelfde hoeveelheid water. Nu vanavond de eerste de best kop...aanzienlijk meer water, zucht. Morgen eerst maar eens alsnog de sensor met zuurvrije vet behandelen op de einden van de asjes. Dan kunnen we dat elimineren. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Moderator Matchless Geplaatst: 12 januari 2011 Moderator Geplaatst: 12 januari 2011 Geef de moed niet op Ik heb een maand zitten klooien om "ontkalken" uit het display te krijgen en soms plaagt hij mij nog wel eens Zal ik je de HALL sensor toch opsturen? Kan je dat ook uitsluiten. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Beobuddy Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Ja, dat ontkalken is echt een misser qua programmeren. Als je denkt dat je het programma ontkalken hebt doorlopen, geeft ie inderdaad doodleuk aan dat hij ontkalkt moet worden Opnieuw ontkalken instellen in het menu en je bent er vanaf. Ik heb nu vanmiddag opnieuw de flowmeter eruit gehaald en deze voorzien van vaseline. Even op het pijpje voorzichtig geblazen en hoorde dat hij rond draaide. Dus nu wordt het weer afwachten. Door de vaseline wordt de hoeveelheid water toch weer beinvloed em heb ik hem opnieuw ingesteld. Nu afwachten dus. Ook heb ik maalkrans volledig uit elkaar gehad en gereiningd dus we zullen zien wat dat oplevert. Tricky en je moet opletten dat je niet de kogeltjes mee zuigt onder de maalsteen. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen