Beheerder Michel Geplaatst: 7 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 7 januari 2011 Na een hele schone installatie van de Pli 2 beta van gisteren, geen timeshift meer, althans het drukken op de pauzeknop heeft geen effect meer. Iemand met hetzelfde probleem? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
h5550 Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Hier ook 2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912
johnybegood Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 De keymap is aangepast, shift pauze werkt wel. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
Visser1000 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Gisteren, na wat problemen met newnigma naar Pli overgestapt (beta 2) en hier werkt de pauzeknop ook niet. Wat bedoel je met de keymap aangepast? Ik heb zojuist nog een software update uitgevoerd.
johnybegood Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: Visser1000 Wat bedoel je met de keymap aangepast? In OpenPLI 2 hebben ze de keymap aangepast (een paar dagen geleden) zoals ik al zij bij mij werkt de shift - pauze wel. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
metoo Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 na update vandaag doet de timeshift het hier weer ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Visser1000 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Helaas hier niet. Ik kijk morgen wel verder.
Beheerder Michel Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 8 januari 2011 Hier ook niet. Ik heb daarnaast met Pli2 zeer regelmatig geen beeld als ik vanuit deep standby boot. Alles lijkt verder te werken, maar geen beeld op geen enkele zender. Ik ga iets anders zoeken want de Dm8000 staat in de woonkamer en moet gewoon werken. Pli2 is in ieder geval momenteel niet stabiel genoeg om er TV mee te kijken. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
michel130 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Welke versie heb je nu van beta 2.0 erop staan? Op de dm800 doet die het namelijk wel. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Beheerder Michel Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 8 januari 2011 Ik had die van 6-1 gedownload en er in gezet. De ellende begon toen al dat de backup van pli1 niet meer werkte. Ik moet dus eerst originele firmware flashen om de backup op de hdd te verwijderen en kon daarna pas Pli2 flashen en succesvol booten. Met backup op de hdd liep hij steeds volledig vast tijdens het booten. Vandaag heb ik een online software update gedraait en nu werkt het nog steeds niet. Ik ga nu als laatste poging de Pli2 beta van vandaag er in flashen zonder backup en als dat niet werkt ga ik newnigma maar proberen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
DeBeek Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Is niet afhankelijk van de versie.. Maar van de DMM drivers in de 8000 image..
Beheerder Michel Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 8 januari 2011 Als ik de pauze toets indruk, zie ik alleen zo'n blokje met een schuin streepje er doorheen in beeld. Het icoontje voor - geen functie onder deze toets - Erg vervelend allemaal. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Citaat: Ik moet dus eerst originele firmware flashen om de backup op de hdd te verwijderen en kon daarna pas Pli2 flashen en succesvol booten. Hoezo...? Normaal moet dat gewoon gaan hoor??? Als je de backup niet wilt kun je ook telnetten en de backup directory renamen.... Timeshift werkt hier gewoon via de pauze toets??? Misschien eens met init 4 en vervolgens enigma2 via putty loggen en de logging posten Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Beheerder Michel Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 8 januari 2011 Littlesat, Nee, het werkte dus niet. Na het flashen en tijdens het booten, liep de box al vrij snel helemaal vast. Geen mogelijkheid voor telnet of ssh dus. Ik moest echt de originele DMM image er op zetten, hdd backup verwijderen en opnieuw Pli2 flashen. Wat zou je dan wel gelogd willen hebben? Mijn toetsdruk? Ik gebruik de LT skin uit de Pli download en verder helemaal niets bijzonders. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Citaat: Na het flashen en tijdens het booten, liep de box al vrij snel helemaal vast. Met welke box heb je dit? Met de DM8000? Hierin zit iets in de laatste drivers van DMM waardoor de boel met het booten vast kan lopen en dat is bekend en DMM zal dit eigenlijk moeten oplossen zodat de timing ervan beter klopt (heeft iets met beveiliging TPMd en de chip te maken om ervoor te zorgen dat de drivers niet op clone boxen werken). Ook bij OpenPli1.0-beta images kon ditzelfde probleem optreden. Feitelijk moet DMM het fixen - en als hun booten ook sneller zal worden dan zal dit moeten gebeuren. Een goede work-a-round is helaas nog niet gevonden. Als je box wel goed boot (te zien aan het bootlogo) heb je geen problemen meer. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten