Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
Versie 0.3 geïnstalleerd. Op het eerste gezicht mis ik t.o.v. "Permanent Timeshift" de mogelijkheid om achteraf een opname te maken (vanaf het moment dat het kanaal werd ingeschakeld). Of zit er nog iets verstopt?

Als je op REC drukt tijdens een timeshift, kun je je timeshift als recording opnemen.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

• Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toppers
Versie 0.3 geïnstalleerd. Op het eerste gezicht mis ik t.o.v. "Permanent Timeshift" de mogelijkheid om achteraf een opname te maken (vanaf het moment dat het kanaal werd ingeschakeld). Of zit er nog iets verstopt?

Jammer, is niet zon groot gemis. Maar ..... wat wel geweldig is, eindelijk een timeshift die niet gelijk de functies van de OK-button laten verdwijnen, ofwel ik kan nu gewoon altijd de infobar oproepen ............. sterker ook de secondinfobar functie BLIJFT oproepbaar.

Tijd om hiervan melding te maken op het Pli-board, plugin is uitermate geschikt voor de VU+Duo en behoort in het rijtje te worden opgenomen van echte downloads.

Eindelijk iemand die mijn punt begrijpt :-)
Dank je.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:
Ik heb wat zitten spelen met deze versie, maar ik mis toch wel wat zaken t.o.v. de "Permanente" (opname in retrospect (één van de grote voordelen van een goede timeshift) en het verplaatsen van de cursor op de voortgangsbalk met de pijltjestoetsen). En voordelen zie ik niet, dus maar weer terug.

Timeshift omzetten naar opname zit er in.
Springen met de cijfertoetsen en pijlen zit er ook in.
Ik zie niet wat je mist.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:
Je wilt het maar niet erkennen dat middels de permanente timeshift er geen infobalk//secondinfobalk mogelijk is!

Jawel hoor: naar aanleiding van dit draadje heb ik dat geprobeerd, en dat werkt inderdaad niet. Maar het feit dat ik dat nooit heb gemerkt, geeft al aan dat dit voor mij blijkbaar niet belangrijk is.

Overigens kun je deze autotimeshift gewoon opnemen (recordtoets, onderste regel/mogelijkheid kiezen)
Jawel, gezien, maar alleen maar een eindeloze opname. Bij de PTS heb je daar een aantal mogelijkheden: bovendien wordt dan vanaf het begin opgenomen (overigens niet geprobeerd of dat laatste met de autotimeshift ook werkt).

Dus: allebei de plugins doen een stukje goed: iemand zou ze moeten kunnen samenvoegen.......
Geplaatst:
Je wilt het maar niet erkennen dat middels de permanente timeshift er geen infobalk//secondinfobalk mogelijk is!

Jawel hoor: naar aanleiding van dit draadje heb ik dat geprobeerd, en dat werkt inderdaad niet. Maar het feit dat ik dat nooit heb gemerkt, geeft al aan dat dit voor mij blijkbaar niet belangrijk is.

Overigens kun je deze autotimeshift gewoon opnemen (recordtoets, onderste regel/mogelijkheid kiezen)
Jawel, gezien, maar alleen maar een eindeloze opname. Bij de PTS heb je daar een aantal mogelijkheden: bovendien wordt dan vanaf het begin opgenomen (overigens niet geprobeerd of dat laatste met de autotimeshift ook werkt).

Dat werkt prima :-)

Dus: allebei de plugins doen een stukje goed: iemand zou ze moeten kunnen samenvoegen.......

Alsjeblieft niet !!!

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:
Ik heb wat zitten spelen met deze versie, maar ik mis toch wel wat zaken t.o.v. de "Permanente" (opname in retrospect (één van de grote voordelen van een goede timeshift) en het verplaatsen van de cursor op de voortgangsbalk met de pijltjestoetsen). En voordelen zie ik niet, dus maar weer terug.

Je wilt het maar niet erkennen dat middels de permanente timeshift er geen infobalk//secondinfobalk mogelijk is !!!!

Als ik de cccaminfo plugin deinstalleer doet de ok toets voor de infobalk het wel met permanenttimeshift.(Ik weet natuurlijk niet of jij die toevallig hebt)
Althans op de dm8000.
Secondinfobalk heb ik niet.
Cccaminfo zit ook in ppanels.

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: SnijdeA

Alsjeblieft niet !!!

Waarom niet? De sterke punten van beide minus de zwakke punten van beide = een goede timshift!
Geplaatst:

Alsjeblieft niet !!!

Waarom niet? De sterke punten van beide minus de zwakke punten van beide = een goede timshift!

Waarom niet ?
Omdat vele functies in de permanent timeshift bij mij totaal niet gewenst zijn.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:

Citaat:
Als ik de cccaminfo plugin deinstalleer doet de ok toets voor de infobalk het wel met permanenttimeshift.(Ik weet natuurlijk niet of jij die toevallig hebt)

Althans op de dm8000.

Secondinfobalk heb ik niet.

Cccaminfo zit ook in ppanels.

Weer wat geleerd, inderdaad ik draai cccaminfo en heb nooit eerder geweten dat juist cccaminfo de boosdoener is voor het wegblijven van de infobalk indien permanenttimeshift(versieRc25)is geinstalleerd. Ga ik toch nog eens proberen, dank je voor de info.

PPpanels heb ik niet in gebruik, haal ik bij iedere nieuwe flash onmiddelijk eruit omdat ik met 1x drukken op de blauwe toets direct bij al m'n functies/plugins kan komen zoals cccaminfo, cooltvguide etc. en sinds kort ook PiP.

Geplaatst:

Ik gebruik cccaminfo niet en ik heb dit probleem ook met permanent timeshift, 1 van de lastige zaken aan de pts, vond ik.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:

Wil jij de vraag "aanslingeren" op het Pli-board of ze autotimeshift als plugin beschikbaar willen maken op de Pli-server ? Volgens mijn indruk ben je op het Pli-board een goede bekende c.q. meedenker.
Dank alvast.
Geplaatst:

Wil jij de vraag "aanslingeren" op het Pli-board of ze autotimeshift als plugin beschikbaar willen maken op de Pli-server ? Volgens mijn indruk ben je op het Pli-board een goede bekende c.q. meedenker.
Dank alvast.

Eh ... ik ben maar gewoon lid hoor, maar dat wil ik wel doen ja.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:
Ik gebruik cccaminfo niet en ik heb dit probleem ook met permanent timeshift, 1 van de lastige zaken aan de pts, vond ik.

Ok, dan ga ik het niet meer testen of info wel of niet werkt bij permanent timeshift.

Ook ik ergerde mij enorm over het feit dat ik tijdens kijken niet meer de info (hoe ver het programmea, of hoe laat begint een volgend programma, of de EPG nog even raadplegen) kon oproepen indien permanenttimeshift was geinstalleerd

Trouwens fijn dat je het even wilt vragen op het Pli-board. Overigens denk ik, gezien de opgeroepen weerstand op dit forum, dat @Duolist//@Vu+NL er minder gelukkig mee is. Maar het kan natuurlijk ook meevallen.
Geplaatst:
Trouwens fijn dat je het even wilt vragen op het Pli-board. Overigens denk ik, gezien de opgeroepen weerstand op dit forum, dat @Duolist//@Vu+NL er minder gelukkig mee is. Maar het kan natuurlijk ook meevallen.
Hoe kom je daar nu toch bij? Hoe kan ik er nu bezwaar tegen hebben dat een blijkbaar gewenste plugin wellicht makkelijk beschikbaar komt? Ieder zijn meug.

Ik constateer alleen dat beide plugins makkes hebben, dat het fijn zou zijn als de sterke punten van beide in een nieuwe plugin verenigd zouden kunnen worden, en dat ik na de ervaring van vandaag de PTS blijf gebruiken. Maar ik zal de ontwikkelingen proberen te volgen: wellicht ontstaat er nog eens iets moois of wordt de ATS nog verbeterd.
Overigens staat de PTS ook nog maar sinds één of twee dagen online.

Verder blijft het natuurlijk merkwaardig dat zo'n basisfunctionaliteit niet standaard in E2 aanwezig is.
Geplaatst:
Hoe kom je daar nu toch bij? Hoe kan ik er nu bezwaar tegen hebben dat een blijkbaar gewenste plugin wellicht makkelijk beschikbaar komt? Ieder zijn meug.

Ok, heb ik het bij het verkeere eind (gehad).
Dan zie ik binnenkort op het Pli-board de ATS wel in jouw rubriek van Plugins verschijnen. smile
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.