Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: maestro Ik heb de fles opener dan ook echt op handbereik van een 2 jarige hangen.. Mijn hond is al ruim 3, biertjes doppen doet ie echt niet
Neptunus Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb voor dit soort kwesties een andere oplossing............het vrouwtje in huis. Kan het koud zetten, kan het op commando halen, kan het inschenken en klaarzetten! En als je haar goed africht ook nog eens zonder commentaar! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2011 Moderator Geplaatst: 9 januari 2011 Volgens mij leest je vrouwtje hier niet mee. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Nee, die heeft de ballen verstand van satelliet, totaal ook geen interesse dus ik kan hier schrijven wat ik wil, het is net een digitale speeltuin. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus oplossing............het vrouwtje in huis. Toevallig gisteren op Omrop Fryslân een muzikale act, waarin dit onderwerp ook ter sprake kwam. Uitkomst was uiteindelijk dat de heer des huizes zelfs geen eten meer kreeg. Zucht, ik zal zo stofzuigen....
Rootical Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Ik heb voor dit soort kwesties een andere oplossing............het vrouwtje in huis. Kan het koud zetten, kan het op commando halen, kan het inschenken en klaarzetten! En als je haar goed africht ook nog eens zonder commentaar! Wat zeggen ze ook alweer, mannen met een grote mond hebben een kleine ... vult u maar in.
Neptunus Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Maar zij heeft ook zo'n grote mond! Welke conclusies moeten daaraan dan verbinden? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Rootical Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Maar zij heeft ook zo'n grote mond! Welke conclusies moeten daaraan dan verbinden? Anno 2011 verwachten ze dat de man fulltime werkt, meedoet in het huishouden en meehelpt de kinderen op te voeden. Ben benieuwd wat de volgende generaties mannen te wachten staat.
gerrit B Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 er schijnt al een gemodificeerde versie te zijn met meer mogelijkheden. De afstandbediening heb ik al wel kunnen vinden. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Neptunus Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Ik mis de SEKS knop??? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sjattuh Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Neptunus Ik mis de SEKS knop??? 'shag' kan je zowel in het NL als ENG bestellen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
The Librarian Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Mvr. Sjattuh wordt al bang dat ze met de snelle opkomst van dit soort nuttige technologie wel eens snel overbodig kan raken. Zeg haar maar: be afraid, be very afraid, en laat haar de volgende clips zien:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen