renzie Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Ik heb gisteren een VU duo gehaald voor een vriend van mij en hem voorzien van de laatste Open Pli en kanalenlijst. mij valt op dat zo gauw ik voor een andere skin kies (bijv. nemesis blueline single,dmm hd) dan de default skin, ik de tunerconfiguratie kwijtraak en deze niet meer kan terug kan zetten. ik moet de box dan opnieuw flashen. ik heb dit tot 3 keer toe geprobeerd. zijn er speciale skin die ik kan/moet gebruiken voor de VU Duo? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast Merkedesch Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: renzie Ik heb gisteren een VU duo gehaald voor een vriend van mij en hem voorzien van de laatste Open Pli en kanalenlijst. mij valt op dat zo gauw ik voor een andere skin kies (bijv. nemesis blueline single,dmm hd) dan de default skin, ik de tunerconfiguratie kwijtraak en deze niet meer kan terug kan zetten. ik moet de box dan opnieuw flashen. ik heb dit tot 3 keer toe geprobeerd. zijn er speciale skin die ik kan/moet gebruiken voor de VU Duo? renzie Welke OpenPLI heb je gebruikt??? De 2.0 Beta versie???Of de 1.0??? Bij PLI werd aangegeven dat de versie momenteel namelijk ONSTABIEL is!! Dus hoogst waarschijnlijk heb jij nu een Bug versie geinstalleerd. Misschien moet je even een oudere versie installeren!! Gr.Merkedesch
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 De onstabiele toestand geldt zeker niet voor de VU+, dit was voor de ET9000. Probeer eerst eens de Magic-HD skin en kijk dan of je wel of geen problemen hebt. De skins die jij noemt zijn dat skins in het download gedeelte van OpenPLi?
renzie Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 ik heb de laatste Open Pli 2.0 geïnstalleerd. ik installeer de skins via het menu applicaties/skins renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast BBsat Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 draai al een week PLI2.0 beta met ElgatoHD skin geinstalleerd via de feed. Tot grote tevredenheid
Gast Merkedesch Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Schijnbaar heeft de één er wel last van en de ander niet??En zal er misschien net even andere handelingen mee doen als een ander?? Als ik mijn Hardeschijf probeer te formatteren onder 2.0Beta crasht de box keer op keer..!! Dus geheel Bug loos is die nog niet...!! Maar goed 1.0 draait ook goed en de zenderlijsten knal ik er via FTP wel in.. Gr.Merkedesch
Gast Duolist Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 De 2.0 is uitermate stabiel en zeer geschikt. De skin bemoeit zich in het geheel niet met tunerconfiguraties. Maar als ik toch een skin mag aanbevelen, gebruik dan PLi's eigen Magic-HD (of beter nog Magic-EHD als je TV niet overscant).
renzie Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: Merkedesch Schijnbaar heeft de één er wel last van en de ander niet??En zal er misschien net even andere handelingen mee doen als een ander?? Als ik mijn Hardeschijf probeer te formatteren onder 2.0Beta crasht de box keer op keer..!! Dus geheel Bug loos is die nog niet...!! Maar goed 1.0 draait ook goed en de zenderlijsten knal ik er via FTP wel in.. Gr.Merkedesch heb ik gisteren ook ervaren. nadat ik pli 1.0 erop had gezet was het formatteren van de 1.5 tb schijf in een 2 minuten gebeurd wat eerst in open pli 2.0 beta niet lukte. steeds een groen crash scherm renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
hemertje Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: renzie Origineel bericht van: Merkedesch Schijnbaar heeft de één er wel last van en de ander niet??En zal er misschien net even andere handelingen mee doen als een ander?? Als ik mijn Hardeschijf probeer te formatteren onder 2.0Beta crasht de box keer op keer..!! Dus geheel Bug loos is die nog niet...!! Maar goed 1.0 draait ook goed en de zenderlijsten knal ik er via FTP wel in.. Gr.Merkedesch heb ik gisteren ook ervaren. nadat ik pli 1.0 erop had gezet was het formatteren van de 1.5 tb schijf in een 2 minuten gebeurd wat eerst in open pli 2.0 beta niet lukte. steeds een groen crash scherm renzie graag ontvangen we dan op het PLi forum je crashlog van de fout zodat we deze kunnen oplossen! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Merkedesch Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Hallo Hemertje, Normaal gesproken zou ik dit ook gedaan hebben. Maar op mijn HD was geen Crash report te vinden? Hij bleef alleen continu het groene scherm geven waarna ik er maar weer de oude Open PLI op heb gezet en de schijf heb geformatteerd. Vriendelijke groet, Merkedesch
renzie Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Merkedesch Hallo Hemertje, Normaal gesproken zou ik dit ook gedaan hebben. Maar op mijn HD was geen Crash report te vinden? Hij bleef alleen continu het groene scherm geven waarna ik er maar weer de oude Open PLI op heb gezet en de schijf heb geformatteerd. Vriendelijke groet, Merkedesch geldt ook voor mij. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen