Ga naar inhoud

Welke switches geschikt voor dreambox/vu+ ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen,

Heb gezocht op het forum naar een "database" van (merken van) switches die werken met de dreambox en/of vu+. Heb ik iets over het hoofd gezien soms?

Ik wil nou eens een keer niet horen dat de Spaun werken, dat weet ik zo onderhand wel. Ook weet ik dat ze duur zijn.

Zelf gebruik ik DiSEqC 9/1 Switch - EMP (Centauri) P.168-W V1, zit zo'n switchje aan de zijkant voor de verschillende diseqc standen (1.0,1.1,1.2),

maar wil gewoon weten welke nog meer werken zonder te moeten programmeren. Zie veel switches op het net, waaronder veel die leuk geprijsd zijn. Waarom meer betalen als het minder ook heel goed werkt??

Kan even geen tabel maken hier (weet niet hoe).Wie helpt?

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Geplaatst:

Heb binnen subforum Vu+ al een stickie gevonden hierover.

Ga nog ff kijken of onder subforum Dreambox ook al een stickie is.

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Ik heb buiten een 4-tal Octagon 4/1 switches hangen, werken prima.

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een triax 4/1 ter vervanging van een maximum switch voor mijn dm800 . Die triax doet het prima.

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: Brombeer
een 7025 doet het alleen goed met een spaun.

... en Octagon
Geplaatst:
Mijn opstelling heeft 2 x EMP Centauri 8/1 switches op mijn ET9000. De switches zijn met de schakelaartjes ingesteld op diseqc 1.1

----

Clarke Tech ET9000 (Enigma2)

Topfield 5500 (in een doos in de schuur)

0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Geplaatst:

Mijn 2 dm8000's vinden het een prima idee dat ik de 4 Maximum 4/1 switches ga vervangen door 4 Spaun SAR411F switches. Ik heb in de afgelopen 2 jaar al 2 van de 4 Maximums in de ton moeten flikkeren.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen