Ga naar inhoud

Stickie in database voor welke switches functioneren met dreambox??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan er in de database een stickie worden gemaakt voor welke diseqc switches allemaal wel/niet werken met de dreamboxen al da niet icm een image??

Lijkt mss een onmogelijke zaak als t ook nog eens image-afhankelijk zou zijn. Indien dat niet zo is, lijkt t me wel nuttig. Subforum Vu+ heeft ook zoiets.

DiSEqC 9/1 Switch- EMP P.168-W V1 werkt in ieder geval wel.

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

• Beheerder
Geplaatst:

Als jij dan ons een overzicht stuurt van alle switches die werken, zetten wij die wel online.

Daar hebben we een database voor.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb niet alle switches die ik kan testen. Ken alleen de EMP en zo hebben wel meer mensen een andere switch (gebruikt) die al dan niet werkt. Bundelen van know-how noemen ze dat toch...

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

In je andere draadje noemde ik de 4/1 switches van Octagon al, dus die kun je toevoegen.

Overigens wil ik er wel even bij vermelden, dat werkelijk álle switches die ik ooit heb gehad goed functioneerden met mijn dreambox (7000) en dat het soms op mij overkomt dat het de nieuwere modellen zijn die ergens minder mee om lijken te gaan. Maar dat geheel terzijde.

Geplaatst:

Dm500s i.c.m.Maximum Digiality 4/1

Dm800Hd i.c.m. een EMP-Centauri 4/1

Beide werken perfect nooit geen problemen mee gehad.

Een maxdigital 4/1 werkt niet goed op een dreambox heb hiervan al 1 tje binnen een week stukgekregen.

Langzaam begin ik het te snappen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen