Meega1 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: sjama Ik heb ze toch ook maar manueel teruggezet en dan was er geen probleem. Nog een vraagje, hoe "gebruik" je autoinstall ? heb je hiervoor ergens een keuze dan ? Als je de plugin autobackup instaleerd kun je in het keuze menu autoinstall aan of uit zetten. Dan maakt die een bestand met plugins die die bij een volgende flash terug zet.(instaleerd) Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Patman Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 heb ik ook gedaan, en het werkt geweldig :-) Ik krijg steeds meer waardering voor al diegenen (van OpenPli)die het dreambox leven zo gemakkelijk maken DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Meega1 Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Als je een probleem hebt of een wens en je geeft het daar aan ,ofwel forum ofwel ticket dan wordt daar naar gekeken en indien mogelijk aangepast. En zit het in één van de volgende updates. Super die gasten van Pli Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen