Gast adjebam Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Ik ben in het bezit van een dreambox 800HD, na het aanzetten van de dreambox slaat hij na enige tijd vast, ik heb al een nieuwe router gekocht ( sweex 300 ) internet snelheid omhoog ( Ziggo ) internet kabel rechtstreeks aangesloten op modem, modem gecontroleerd ( ping test, 1 foutmelding )internetkabel vervangen, dreambox laten nakijken ( werkt op andere locatie perfect ) Wie kan mij helpen, ik ben nl zelf niet een echte kenner!!! Grt.
Cobus R Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 gaat dit over dat het beeld stilstaat (en je dus aan sharing doe waarschijnlkijk) of dat de dream niet meer reageerd ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast adjebam Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Soms heb ik stilstaand beeld maar de laatste tijd slaat de dreambox vast en kan ik er niets meer mee, niet af of aanzetten en reageert dan ook niet op afstandsbediening ( stekker uit trekken als enige optie en opnieuw opstarten )
Mojo Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Ik zou terug gaan naar de winkel waar je em gekocht hebt. Lijkt mij dat er iets met de box aan de hand is. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gerard 76 Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Als ik jou was zou ik hem helemaal opnieuw flashen, leegmaken dus en met een schone lei beginnen. Heb je dat al geprobeerd? Hier lees je hoe dat moet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen