Oldereast Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Ik heb nu een 1 meter schotel met CD Duo lnb (19 en 23) welke 2 ontvangers voedt, een Dream 7000 en een Kathrein 910. Nu heb ik nog een schotel met lnb liggen uit de caravan en ik heb de ruimte om die erbij te plaatsen. Aangezien die DUO lnb over een disecq switch beschikt weet ik niet hoe ik die 2e schotel moet aansluiten. Dat zou dus ook met een switch moeten maar hoe moet ik dat aansluiten? Ik heb deze vraag al eens eerder gezien maar ik kan m niet terug vinden. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Simpel... Schotel ophangen en uitrichten, 2x Spaun SUR211 aan de kabel uit je huis koppelen, dan de oude Duo-twin op AA van beide switches en de nieuwe twin-LNB op je nieuwe schotel op AB van de switches. Dan op je ontvanger instellen dat het werkt met uncommitted switch en natuurlijk even de juiste ingangen specificeren en klaar is het.
satencom Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Zo zou het ook kunnen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Fatfreddy Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 In die configuratie kun je geen twee ontvangers bedienen in eerder voorgestelde configuratie wel.
satencom Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 @Fatfreddy Als je de sar F212 zou vervangen door een sur 211F dan kan er nog maar 1 ontvanger op aangesloten worden ,sur 211F heeft maar 1 uitgang en 2 ingangen Dus je heb twee van deze setjes nodig Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 De SAR is in dit plaatje overbodig. Voor de rest klopt het als een bus.
Oldereast Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 Thanks, dat wordt dus 2 keer een Spaun SUR211 switch Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen