Opel Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 In het menu kan je aangeven wanneer de harde schijf in standbuy moet gaan bijv. na 1 minuut,wanneer ik vervolgens een tijd later van zender wil veranderen gaat de harde schijf ook weer aan om vervolgens weer na de ingestelde minuut in standbuy te gaan. Mijn vraag is of dit normaal is of hoort dit zo. vrg. Opel Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO
tweakerd Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 kan te maken hebben met de lokatie van of: 1) je EPG lokatie staat op de HD 2) Je Picons staan op je HD je zou eens kunnen kijken of deze werkelijk op e HD worden op geslagen, zo ja.. zet standaard lokatie naar bijvoorbeeld een USB stick of interne flash geheugen. ET 9000 / DM7025+ openpli Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat
jex Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Hoe/waar check je of de epg data op de harde schijf wordt opgeslagen? ( open pli 2.0 beta). grt. Jex Clarke Tech ET 9000 / Visiosat G4 / 42" Panasonic plasma / Synology DS 710+
Opel Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 Ik heb de pli 2 open beta van 8-1 er op staan, maar waar kan ik dit vinden waar de epg of Picons worden opgeslagen. Opel Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen