Frequentator Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Hallo, Heb onlangs opnieuw OpenPLI (versie 14/08/2010, wat ik normaal gebruik) geinstalleerd op mijn DM8000 en ik krijg een raar verschijnsel. Telkens ik naar een andere satelliet overga merk ik dat mijn interne HD opnieuw opstart en pas dan draait mijn schotel naar de juiste positie. Standaard valt mijn HD uit na 1 minuut. Voorheen had ik dit nooit. Toen startte mijn HD enkel op als ik naar de PVR functie ging of bij een opname. Iemand die dit probleem nog heeft? Thx Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
vGnp Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 P(l)icons per ongeluk op de HDD gezet? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Frequentator Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 ja inderdaad! Verwijderen dus Kan je die niet op de interne USB stick zetten? Grtz Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
Gerard 76 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Interne usb stick? Heb je er een stick ingedaan?
Frequentator Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Geplaatst: 8 januari 2011 Er zit een stick in ja. Zat er standaard in. En er zat nog een extra stick in de doos. Bij jouw niet? Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
uniden Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 heb jij 2 stickies gekregen dan ik maar 1 en werkt die interne usb dan dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen