Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

waarom hebben ze sport 1 live niet meteen op de zender gezet waar nu het golf zit ( kijk toch geen hond naar ) hadden meteen een goed beeld gehad, en waar voor ons geld.

Moet ik weer naar mijn geliefde club Barca kijken via sport 1 live (19 oost ) op een scherm van 120 cm HD met een beeld uit de jaren 60. Wat een top kwaliteit , hulde, hulde, hulde.

ps: misschien toch maar overstappen op ........

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:
Origineel bericht van: blitzteam
waarom hebben ze sport 1 live niet meteen op de zender gezet waar nu het golf zit ( kijk toch geen hond naar ) hadden meteen een goed beeld gehad, en waar voor ons geld.
Moet ik weer naar mijn geliefde club Barca kijken via sport 1 live (19 oost ) op een scherm van 120 cm HD met een beeld uit de jaren 60. Wat een top kwaliteit , hulde, hulde, hulde.

ps: misschien toch maar overstappen op ........

Dan heb ik een nieuwtje voor je Canal digitaal heeft geruisloos van sport 1 tennis sport 1 live gemaakt. Zet hem nu maar op sport 1 tennis en je ziet de NBA net als op sport1 live van astra1.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Rootical
Origineel bericht van: blitzteam
het live voetbal uit spanje waar wordt dit nu uitgezonden, als ik de epg moet geloven is het sport 1 tennis, kom ik terug van mijn werk zit te kijken naar tennis.
Toch maar de epg maar niet geloven en sport 1 live volgen of .....

Of het sport pakket van ART Arabesque nemen (JSC Sport).
10 zenders met nonstop voetbal met veelal Engelse audio sporen.
Is relatief gezien nog goedkoper dan Sport1.

zit op hotbird en die heb ik niet frown

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Geplaatst:

ziet er echt niet uit mad

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

• 4 weken later...
Geplaatst:

ok nu is het weer een stuk beter,sind ze op 23 zitten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen