Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Origineel bericht van: jiskefet De problemen zijn eigenlijk begonnen na aanschaf van de HomeCast hier voor een Topfield 5000 gehad en nooit geen problemen. Klinkt simpel, maar misschien is het inderdaad dan toch je ontvanger.
satencom Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Je moed nog even met je de tweede ontvanger naar de buurman gaan ,of die daar ook werkt. Wat wel een beetje vreemd is ,als jij naar de 19.2 kijk ,dat je buur man dan ook ontvangst heeft op 19,2 ,elke lnb werk geheel onafhankelijk, dan zit er toch iets niet goed. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
jiskefet Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Geplaatst: 12 januari 2011 Alle aansluitingen op het dak gecontroleerd en of deze over een komen met de instellingen op de ontvanger , alles klopte. Waar ik mij het meest over verbaas is dat is op Astra 3 wel de regionale zenders kan ontvangen en niet meer de HD kanalen dit geldt ook voor Astra 1 ,wel BBC World ,AlJazeera ,CNN enz geen Nederlandse en Belgische kanalen. Hoe kan dit nu ? Kan er nog een belangrijke instelling in de ontvanger verkeerd staan ?
jiskefet Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Geplaatst: 17 januari 2011 Ik heb er eens een andere CI module in gedaan en nu heb ik gewoon alle kanalen .... Ik kijk het even aan nog maar zoals het er nu naar uit ziet is de Mediaguard CI module defect . Zit er nog garantie op zo'n CI module ik heb hem nog geen 6 maanden .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen