Joop Slim Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Sinds een tijd luister ik vaak via mijn dm8000 naar internet radiostations en dat gaat erg goed, maar nu ben ik sinds een tijdje de lijsten kwijt waar je de stations uit kan kiezen, ( toplist-genrelist) alleen de favorieten heb ik nog wel,. Nu zal het misschien zo zijn dat ik het internetadres hiervan heb verwijderd ofzo, ( eigenlijk geen idee), kan iemand mij hier een tip over geven zodat ik die lijsten weer op kan vragen ? gr Joop
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Zet dit in root wel even uitpakken en je hebt ook internet radio via de mediaplayer.
SnijdeA Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Origineel bericht van: Joop Slim Sinds een tijd luister ik vaak via mijn dm8000 naar internet radiostations en dat gaat erg goed, maar nu ben ik sinds een tijdje de lijsten kwijt waar je de stations uit kan kiezen, ( toplist-genrelist) alleen de favorieten heb ik nog wel,. Nu zal het misschien zo zijn dat ik het internetadres hiervan heb verwijderd ofzo, ( eigenlijk geen idee), kan iemand mij hier een tip over geven zodat ik die lijsten weer op kan vragen ? gr Joop Waarom vanaf het internet en niet gewoon via de schotel ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Loui (K) Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: Joop Slim Sinds een tijd luister ik vaak via mijn dm8000 naar internet radiostations en dat gaat erg goed, maar nu ben ik sinds een tijdje de lijsten kwijt waar je de stations uit kan kiezen, ( toplist-genrelist) alleen de favorieten heb ik nog wel,. Nu zal het misschien zo zijn dat ik het internetadres hiervan heb verwijderd ofzo, ( eigenlijk geen idee), kan iemand mij hier een tip over geven zodat ik die lijsten weer op kan vragen ? gr Joop Waarom vanaf het internet en niet gewoon via de schotel ? Niet alle stations zitten op de schotel, noem er 1 Radio NL b.v.b wel bijna in heel nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen