frankiej Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 hallo satters, ik heb een sata hdd van 250 gig. deze zit nu in m'n pc en is gemount. nu wil ik hem in de dream zetten. op internet al diverse adapters gezien maar welke moet ik nou hebben? ik veronderstel dat ik een "ide en voeding ingang" enerzijds en een "sata + sata voeding" anderzijds adapter nodig heb. wie weet raad? dreambox 7020 gemini (mounted @ hdd pc), WF-T55 met 4 Inverto twins en 2 Edision 4-1 switches.
iemand Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 goed bekeken, gauw aanschaffen en proberen gr. Erik
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Die dingen zijn inderdaad gewoon te koop. Pas wel op dat het ook echt gaat passen, er zijn meerdere types in de handel.
frankiej Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 heeft er nog niemand ervaring mee dan? graag hoor ik welke ik precies moet hebben voor de dreambox dreambox 7020 gemini (mounted @ hdd pc), WF-T55 met 4 Inverto twins en 2 Edision 4-1 switches.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb er geen ervaring mee, heb gekozen voor een IDE schijf in mijn 7025+.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen