Ga naar inhoud

PLI 2.0 nu wel of niet stabiel ????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dit onderwerp zal al wel vaker behandeld zijn maar ......

Er zijn verschillende berichten waarbij de nieuwe 2.0 versie's

van PLI wel stabiel word bevonden , en het andere bericht verteld het tegendeel , (niet installeren)

wat is nu de waarheid , want ik vertrouw er niets van , dit geeft veel twijfel over PLI voor de VU+ duo .

• Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

heb vorige week 2.0 geinstaleerd werkt goed bij gewoon kijken teletext en cccam andere functies gebruik ik nog niet

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Geplaatst:

waarom zou je 2.0 installeren als die nog beta is je kan toch veel beter dan de final 1.0 installeren en wachten op een 2.0 final want de 1.0 final is hier zeer stabiel en werkt perfect op mijn vu duo

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

die is van 24 sept 2010

http://www.pli-images.org/downloads.php?cat_id=20

ps:As you can see in our OpenPLi BETA downloads we have also our OpenPli 2.0 BETA images.

Please do NOT use them yet, they are heavily under development until you read in the newssection it is "safe" to use the 2.0 BETA images!

dat soort dingen staan er niet voor niets

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bopke

van PLI wel stabiel word bevonden , en het andere bericht verteld het tegendeel , (niet installeren)
wat is nu de waarheid , want ik vertrouw er niets van , dit geeft veel twijfel over PLI voor de VU+ duo .

Ik draai nu drie weken de OpenPli Beta 2 en nog nooit iets onstabiels meegemaakt. Doe elke dag een update....
Dat maakt het allemaal nog een beetje spannend verder is het een saaie hobbybox. :D

Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5
Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2
VU-Solo - OpenPli 4
Amino AmiNET130M - FTTH

Geplaatst:

De nieuwste OpenPli is bijzonder stabiel op de VU, dat in tegenstelling tot de Dreambox 8000 waar vaak geen ontvangst is na een update, overigens ligt dat aan DMM en niet aan Pli, maar toch.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik vindt het tot op heden de beste (want minste problemen en meest stabiele) en meest vlotte en soepele image die ik op mijn VU+ duo heb gedraaid. cool

Nee ik ben geen oldtimer, heb nog maar een paar maanden een schotel hangen met daarachter een VU+

Geprobeerd heb ik:

- OpenPLI 1.0 diverse builds

- VTI diverse, ook de meest recente

- VIX de 3 meest recente

Met allemaal had ik tot op heden problemen, variërend van klein tot totaal vastlopen.

Deze image installeerde probleemloos en ik heb werkelijk nog geen enkel probleem gehad. cool

Ook de beeldkwaliteit is uitstekend, en ondanks het verhaal van dezelfde drivers zie ik daar soms toch verschil bij sommige images.

Heb ik eindelijk wijs geworden al mijn back-ups eens prima voor elkaar, heb ik het niet nodig :D:D

Dit begint echt ergens op te lijken.

Er zitten hier nu al een week 2 tevreden glazig starende figuren achter de buis......

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bopke

Als je de moeite neemt om 10 minuten Pli2.0 te proberen/flashen, zul je merken dat dit de meest stabielste, maar ook betrouwbaar en ..... snelle image is van allemaal (op de Vu+Duo)

Dus geen TWIJFEL over Pli, maar een compliment voor onze Pli-designers/developers. smilesmilecoolcool
Geplaatst:
Origineel bericht van: Toppers
[
Dus geen TWIJFEL over Pli, maar een compliment voor onze Pli-designers/developers. smilesmilecoolcool

ABSOLUUT, grote klasse cool
Geplaatst:

iemand die toevallig weet of de autotimer plugin zou werken op de 2.0?

ik ga misschien ook eens proberen, probleem is dat er niet veel mag misgaan :-)

vrouw neemt de vu in beslag met pakken opnames..dus die moeten blijven werken of ik sta buiten op straat :D

Geplaatst:

Wat zou je ervan denken om je vrouw haar eigen box te schenken en jezelf een 2e hobbybox te schenken ????

Kun je net zoveel experimenteren als je wilt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen