Gast SatMann Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 wel toppers, met jouw antwoord kan ik heel veel, bedankt voor je bijdrage. littlesat en de rest, dikke merci
Dutchsat Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Toppers Als je de moeite neemt om 10 minuten Pli2.0 te proberen/flashen, zul je merken dat dit de meest stabielste, maar ook betrouwbaar en ..... snelle image is van allemaal (op de Vu+Duo) Dus geen TWIJFEL over Pli, maar een compliment voor onze Pli-designers/developers. Volgens de Pli site is R2.0 nu ook stable. En vandaag een mijlpaal bereikt, Pli voor VU+ is net voor de 10.000e keer gedownload van de Pli site. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
hemertje Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Dutchsat Origineel bericht van: Toppers Als je de moeite neemt om 10 minuten Pli2.0 te proberen/flashen, zul je merken dat dit de meest stabielste, maar ook betrouwbaar en ..... snelle image is van allemaal (op de Vu+Duo) Dus geen TWIJFEL over Pli, maar een compliment voor onze Pli-designers/developers. Volgens de Pli site is R2.0 nu ook stable. En vandaag een mijlpaal bereikt, Pli voor VU+ is net voor de 10.000e keer gedownload van de Pli site. omdat we openpli 1.0 niet verder konden ontwikkelen hebben we vorige week de 1.0 builds stop gezet vandaar dat we nu alleen nog maar de 2.0 aanbieden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast SatMann Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 kijk eens aan...ik zal morgen voormiddag dat eens flashen. best alles doen zonder backup terug te zetten zekers? puik werk...zal dan laten weten hoe het is verlopen.
Toppers Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: SatMann wel toppers, met jouw antwoord kan ik heel veel, bedankt voor je bijdrage. Je deed zielig omdat je vrouw maatregelen zou treffen, dus wou ik je opbeuren met een eventuele 2e Vu+Duo !!!!! Wat is daar mis mee ? P.s. Jammer dat je mijn grapje niet kunt waarderen als opvolging van jouw grap.
Gast SatMann Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 toppers, ik deed zielig? nou dan is 85% hier zielig want de meesten hebben een vrouw die graag onberispelijk tv wil kijken zonder hangers en dergelijke en geloof me, als het niet gaat...dan is het"troubles in paradise" en tja, had dan een gezet, was de grap iets duidelijker. maar wees gerust, ik lag er niet wakker van hoor
Toppers Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: SatMann ik deed zielig? nou dan is 85% hier zielig want de meesten hebben een vrouw die graag onberispelijk tv wil kijken zonder hangers en dergelijke en geloof me, als het niet gaat...dan is het"troubles in paradise" Wakker liggen moet je zeker niet doen. Wel moet je problemen voorkomen met de vrouw de huizes, ik heb dat opgelost door haar een "eigen" ontvanger te geven. Kan ik rustig, dus ook in de avond-/piekuren gewoon experimenteren met m'n 2e ontvanger. Maar even een advies(je), download de laatste OpenPli2.0, vanaf je stick een verse flash plus wat plugins vanaf de Pli-server welke je normaliter gebruikt inclusief autoinstall. Backuppen & Autoinstall aanzetten en dan gewoon kijken/genieten (samen met je vrouw) naar de meest stabiele Vu+Duo image die er is. Indien je de OpenPli-updates wilt volgen kun je iedere morgen even de soft-upgrades downloaden. Soms, om de paar weken is het raadzaam een nieuwe flash te doen waarna al je plugins en settings gelijk weer worden geinstalleerd omdat je autoinstall hebt aangezet.
Edwin024 Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Pli is goed en vaak snel. Maar de teletekst is mega traag met opkomen. Dat duurt een seconde of vier, vijf. En daarmee is Pli het traagste image. Moet toch beter kunnen? Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Gast SatMann Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 net open pli 2.0 op de vu duo gezet. start goed op. skins magic-HD werkt goed, leuke toevoeging is de now en next uitleg bij second bar info. cccam doet het goed, autotimers ook. zal verder testen maar zie er goed uit.
hugogertie Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Even een vraag, kun je gewoon een bacup maken van je instellingen in PLI 1.0 en die in 2.0 weer terug zetten of is het verstandiger alles opnieuw handmatig in te stellen wanneer je PLI 2.0 er in schiet ? VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
jacobus Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 wat beter is weet ik niet, maar ik heb de instellingen gewoon meegenomen. Problemen heeft mij dit niet opgeleverd.
Tonskidutch Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 er zijn natuurlijk meer instellingen... de vraag is wat? de settingslist? ciao Second Life Mungo Parker
stevie-v Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 ik heb ook nog een vraag als ik nu pli 2.0 erop zet en ik herstel mijn instellingen van pli 1.0 die ik er nu op heb staan dan ook meteen al mijn plugins erop zoals ccam enzo of moet ik die weer handmatig installeren ? VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Tonskidutch Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 bij compleet vernieuwde images is het raadzamer alles gewoon ook nieuw erop te zetten via de feed zo veel werk is dat nu ook niet Second Life Mungo Parker
metoo Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 menu/applicaties/ groen knop pli/autobackup backupt je settings en configs, hoef je daar alleen je plugins/extensions/softcam weer bij te downloaden, configureren/instellen hoeft dan niet meer. je kan autobackup uitbreiden met autoinstall, dan worden de plugins etc automatisch opnieuw gedownload ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen