Toppers Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Wel op de juiste map c.q pad geadresseerd ?
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Origineel bericht van: Noud alles op de vuduo doet het, behalve NFS server (uitdelen) dat geld dan heel specifiek voor dat image in die constellatie in meer dan enkel de VU+ berichten is men een beetje aan het steigeren men zal toch de 2.0 een faire kans moeten geven door goede feedback aan de bakker. ciao Second Life Mungo Parker
Noud Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch dat geld dan heel specifiek voor dat image in die constellatie in meer dan enkel de VU+ berichten is men een beetje aan het steigeren men zal toch de 2.0 een faire kans moeten geven door goede feedback aan de bakker. ciao Oke, ik heb geen account in het pli forum, en ik zie dat er hier ook PLI ontwikkelaars lezen, dus ik dacht bezig te zijn met feedback aan de bakker VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 de leden van het Pli-team zijn zekers niet te beroerd hier ook te kijken en feedback te ontvangen zo kennen we hen maar zou je zelf niet ook op je eigen website de antwoorden plaatsen alvorens het elders te verkonden? maar dat is off topic en ook maar een vermoeden. ciao Second Life Mungo Parker
Noud Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Origineel bericht van: Toppers Wel op de juiste map c.q pad geadresseerd ? Jep, op nieuw ingesteld, aan de Server (VU+) kant, en ook geprobeert aan de DM7025 kant maar die overleeft dat helaas niet.. (updating heeeeeel lang) p.s. nfs uitgezet op de DM7025 en gebruik nu cifs doet het wel VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Noud Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch de leden van het Pli-team zijn zekers niet te beroerd hier ook te kijken en feedback te ontvangen zo kennen we hen maar zou je zelf niet ook op je eigen website de antwoorden plaatsen alvorens het elders te verkonden? maar dat is off topic en ook maar een vermoeden. ciao Origineel bericht van: Noud is er iets veranderd in de nfs settings? Lijkt me toch dat je in een thread over stabiel of niet best mag vragen of iets wat niet lekker werkt een andere setting nodig heeft of nog niet stabiel werkt. en ik krijg nu toch het gevoel dat in jou opinie deze hele tread op het pli forum zou moeten staan ipv hier. Maar goed VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 dat gevoel moet je vooral onderdrukken want dat schreef ik niet zoals je het nu interpreteerd. ciao Second Life Mungo Parker
Noud Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 OK Ga ik doen VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 de unstable + stable images betekenen in de ontwikkelaars ogen iets anders dan wat je ZOU verwachten. gewoon verder testen en vooral ook de problemen gewoon melden Second Life Mungo Parker
Gast SatMann Geplaatst: 13 januari 2011 Geplaatst: 13 januari 2011 duolist en andere, ik start in VU een nieuwe draadje met hoe je het moet instellen met screenshots...zeg nu niet meer ik snap het niet
Bopke Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Geplaatst: 15 januari 2011 Vandaag de 2.0 versie van 14-01 geinstalleerd op VU+duo, ging allemaal heel makkelijk en instellingen stonden er automatisch in ( waarschijnlijk door autobackup??) alleen met de netwerktest geeft hij Fail aan bij de local test (???) maar desondanks werkt toch alles ! ff mooie skin erin gezet grt bopke
Gast Duolist Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Ja, daar is die autobackup voor. Die netwerktest is nog een schoonheidsfoutje: hoogstwaarschijnlijk constateer je zelf dat het netwerk gewoon werkt.
Brambo's Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Bedankt voor de info van de netwerktest. Hij geeft inderdaad aan dat er een probleem is 'lokaal'. Het netwerk werkt gelukkig wel. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen