ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Hoi, IK moet zo nu en dan nog enkele DOS bewerkingen doen. IK werk dus met W7 en als ik daarin CMD aangeef, krijg ik een piep klein schermpje, waar haast niet mee valt te werken. Maximaliseren/Formaat wijzigen heeft geen invloed op het schermpje. Wie weet hoe ik gewoon de hele monitor in DOS scherm kan krijgen ? Groet, Ronald
tritium Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 als je op je dosschermpje links boven klikt, en dan eigenschappen, kun je van alles instellen.
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: ronaldsl Wie weet hoe ik gewoon de hele monitor in DOS scherm kan krijgen? Dat kan niet (meer), tenzij je daar iets voor installeert. Maar via Eigenschappen, tabblad Indeling kun je nog wel wat doen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 nou......niets hoor......ivm scherm grootte....
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: ronaldsl nou......niets hoor......ivm scherm grootte.... Huh?!? Als ik hier op dat tabblad Venstergrootte aanpas dan verandert het wel degelijk. Ik gebruik op deze machine dan wel Vista, maar dat zal in W7 toch niet anders zijn? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 alle vinkjes, die iets te maken hebben met kleuren, grootte etc zijn grijs, dus niet aan te vinken. Zal dus in W7 wel weer anders zijn. Zou er niet een soort emulator zijn ?
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 Ja, al gevonden..........FULL screen..... Zal de naam niet noemen..... Mag slotje op, en bedankt voor het meedenken.