ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Hoi, IK moet zo nu en dan nog enkele DOS bewerkingen doen. IK werk dus met W7 en als ik daarin CMD aangeef, krijg ik een piep klein schermpje, waar haast niet mee valt te werken. Maximaliseren/Formaat wijzigen heeft geen invloed op het schermpje. Wie weet hoe ik gewoon de hele monitor in DOS scherm kan krijgen ? Groet, Ronald
tritium Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 als je op je dosschermpje links boven klikt, en dan eigenschappen, kun je van alles instellen.
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: ronaldsl Wie weet hoe ik gewoon de hele monitor in DOS scherm kan krijgen? Dat kan niet (meer), tenzij je daar iets voor installeert. Maar via Eigenschappen, tabblad Indeling kun je nog wel wat doen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 nou......niets hoor......ivm scherm grootte....
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: ronaldsl nou......niets hoor......ivm scherm grootte.... Huh?!? Als ik hier op dat tabblad Venstergrootte aanpas dan verandert het wel degelijk. Ik gebruik op deze machine dan wel Vista, maar dat zal in W7 toch niet anders zijn? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 alle vinkjes, die iets te maken hebben met kleuren, grootte etc zijn grijs, dus niet aan te vinken. Zal dus in W7 wel weer anders zijn. Zou er niet een soort emulator zijn ?
ronaldsl Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 Ja, al gevonden..........FULL screen..... Zal de naam niet noemen..... Mag slotje op, en bedankt voor het meedenken.
kaelem Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Waarom noem je de naam niet,het kan wel eens handig zijn om te weten hoe het wel gaat toch. Als het commercieel is ja dan............... -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Geplaatst: 13 januari 2011 oke, ik weet niet of het mag........ maar prg heet dos box, en is gratis te downloaden. Werkt wel, full screen, maar wel langzamer dan het oude CMD, op de 1 of andere manier. Ronald
kaelem Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Ok bedankt,kan wel eens handig wezen. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Markve Geplaatst: 17 januari 2011 Geplaatst: 17 januari 2011 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: ronaldsl nou......niets hoor......ivm scherm grootte.... Huh?!? Als ik hier op dat tabblad Venstergrootte aanpas dan verandert het wel degelijk. Ik gebruik op deze machine dan wel Vista, maar dat zal in W7 toch niet anders zijn? vGnp Hier met windows 7 ultimate ook gewoon. Net zo groot als je wil en zelfs scherm vullend. Je hebt er geen aanvullend programma voor nodig. Mark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen