forestsat Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Hallo Ben sinds kort lid van dit forum. Sinds enkele weken ben ik gebruiker van een VU+Duo met OpenPli Beta. Ben daar in het algemeen zeer tevreden over. Heb echter vanaf het begin een probleem met mijn netwerk en de netwerktest. Deze test geeft in totaal drie rode "vinkjes" 1. Lokaal - Verbroken 2. DHCP Gedeactiveerd 3. Nameserver Onbevestigd (Geeft soms ook groen "Bevestigd") Het vreemde is dat ik op mijn PC met Windows XP wel via Samba de VU+ HDD kan zien. Ook het downloaden en installeren van plugins op de VU+ werkt goed. Via de netwerkbrowser in OpenPli zie ik alle aangesloten PC's , de router en de VU+ met bijbehorende IP adressen. Heb DHCP voor de VU+ uitgeschakeld en een vast IP adres gegeven. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ? VU+Duo (1TB HD) OpenPli 3x twin LNB 2xDiSEqC 4/1 Rebox 9000 HDMI extender over UTP
metoo Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 als alles werkt is het gewoon een schoonheidsfoutje in de weergave van de netwerktest toch? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Joecks Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Is gewoon een "cosmetisch" iets , netwerk werkt gewoon... VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen