Ga naar inhoud


Klacht over een telecomprovider


vincent1971

Aanbevolen berichten

Kan sinds de 4de deze maand niet meer bellen. Krijg dan te horen op mijn mobieltje dat deze oproep niet is toegestaan. Kan ook geen sms meer versturen. Ontvangen en gebeld worden kan wel.

Deze telecomprovider is sinds begin dit jaar gewisseld van netwerk. Lees dat er erg veel klachten over zijn. Heb de helpdesk proberen te bereiken ( na een half uur in de wacht gestaan opgegeven ) heb ook al diverse mails gestuurd. Maar ook erg teleurstellend.

Wie heeft er ervaring mee en ook welke logische vervolgstappen te ondernemen?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

De betaling stopzetten en ze in gebreken stellen en vervolgens je nummer naar een andere provider porteren.

 

Heb ik onlangs ook gedaan (KPN naar T-Mobile) en KPN is dan ook onlangs flink door het stof gegaan terwijl mijn 2 jarig contract nog tot juni 2011 liep.

 

Ik heb 60 euro schadevergoeding gekregen en kon per direct onder mijn contract uit.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als die je niet de dienst kan of wil leveren die je bij hem afgenomen hebt, zal hij wel moeten.

 

Daar is de telecom wet voor uitgevonden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Als die je niet de dienst kan of wil leveren die je bij hem afgenomen hebt, zal hij wel moeten.

Daar is de telecom wet voor uitgevonden.

Mvg,

Michel


Telecom wet? weet je waar ik informatie kan vinden over die wet?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer ook even of jou telefoon automatisch van provider/netwerk wisselt en niet vaststaat op het oude netwerk

 

succes Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

T-Mobile heeft ongetwijfeld het mindere netwerk van beide, maar grappig genoeg heb ik zowel thuis, waar KPN heel erg slecht was (1,4 KM over de grens in Belgie) als bij mijn ouders in een afgelegen gat, met T-Mobile uitstekende ontvangst en met KPN juist niet.

 

KPN heeft mijn abonnment eenzijdig en volsterkt onaangekondigd in februari 2010 gewijzigd naar bellen per minuut in plaats van per seconde. Dat scheelde per maand +/- 10 euro in de kosten.

 

De telefonische helpdesk heeft mij hierover tot 3 x toe gewoon keihard voorgelogen, via e-mail kreeg ik alleen standaard antwoorden die niet inhoudelijk op mijn vraag in gingen en op een aangetekende brief werd niet gereageerd.

 

Toen maar 2 incasso betalingen die ik nog terug kon vorderen terug gevorderd als voorschot op een schadevergoeding en mijn abonnement per 1 december op basis van een overtreding van de telecomwet ongezegd.

 

9 December kreeg ik van een senior klachtenafhandelaar schriftelijke excuses van KPN, 60 euro excl. btw gecrediteerd en kon per direct van mijn contract af.

 

Ik ben wel ruim een maand niet bereikbaar geweest.

5 januari zat mijn nummer op een iPhone abonnement bij T-Mobile.

 

Al is het netwerk van T-Mobile 100x slechter, KPN is voor de rest van mijn leven een klant kwijt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
De betaling stopzetten en ze in gebreken stellen en vervolgens je nummer naar een andere provider porteren.

Heb ik onlangs ook gedaan (KPN naar T-Mobile) en KPN is dan ook onlangs flink door het stof gegaan terwijl mijn 2 jarig contract nog tot juni 2011 liep.

Ik heb 60 euro schadevergoeding gekregen en kon per direct onder mijn contract uit.

Mvg,

Michel
\
Van KPN naar T-mobile--> kun je binnenkort in de Youp! gaan schrijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Kan sinds de 4de deze maand niet meer bellen. Krijg dan te horen op mijn mobieltje dat deze oproep niet is toegestaan. Kan ook geen sms meer versturen. Ontvangen en gebeld worden kan wel.
Deze telecomprovider is sinds begin dit jaar gewisseld van netwerk. Lees dat er erg veel klachten over zijn. Heb de helpdesk proberen te bereiken ( na een half uur in de wacht gestaan opgegeven ) heb ook al diverse mails gestuurd. Maar ook erg teleurstellend.
Wie heeft er ervaring mee en ook welke logische vervolgstappen te ondernemen?


Laat me raden, jou provider is Simpel.nl?

Ga naar Google, typ "simpel.nl klacht" in en je weet aan welke ellende je vast zit, ik zou daar maar zo snel mogelijk vertrekken, want de sub-provider maakt er een zooitje van, dat mag volgens hun algemene voorwaarden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...