Gast Wouters Rik Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Hallo Ik ben van plan om een Trimax SM-3500 (of 2500) te kopen. Ik heb voor de camping wel een Multytenne 45. Kan ik deze met de trimax gebruiken om hem te regelen. Mvg Rik
droompje Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Trimax is een prima meter ik heb de 2200. Hou wel rekening dat in die multitenne een spoel zit maakt het lastiger omk hem te installeren geeft uit zichzelf hierdoor al signaalsterkte dus draaien levert niet direct forse uitslagen op Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
droompje Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Ik ben alweer bijna een jaar gestopt met plaatsen maar ik plaatse die dingen ook met deze meter, alleen de marge in je meter is anders en vraagt daarom iets meer inspanning Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen