Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik probeer nu een account aan te maken op tvv --> lukt niet

smartcard registreren via de site --> lukt ook niet

*papieren zijn 31dec opgestuurd naar tvv. (abbo is wel afgesloten 30dec in de winkel) dus die data zou toch in hun database moeten zitten?

Geplaatst:
Origineel bericht van: verbatim2
(...) abbo is wel afgesloten 30dec in de winkel (...)

Heb jij een smartcard meegekregen die niet door de verkoper geactiveerd werd?
Geplaatst:

Geen idee de ontvanger word pas einde van deze week aangesloten en ik wou eens een kijkje nemen online, dus je kan een acc aanmaken met je smartcardnr of abbonr(geen idee waar ik dat terug vind) en ik krijg telkens dat dit nr niet gevonden is of een verkeerd adres is opgegeven.

Het is wel degelijk een nieuwe seca3.

Geplaatst:

Je abonnee-nr. kan je terugvinden op je factuur, maar ik neem aan dat je die nog niet zal ontvangen hebben.

Ik zou wachten op je ontvanger en nagaan of je kaart geactiveerd werd (beeld).

Of je kan de klantendienst van tvv telefonisch contacteren met de vraag waarom je smartcardnr. problemen geeft bij de registratie van een account; je kan dan waarschijnlijk ook je abonnee-nr. verkrijgen om ev. met dit nr. je account aan te maken?

Geplaatst:

Je krijgt een papieren exemplaar toegestuurd, maar in je account, kan je ook al je facturen in pdf raadplegen... hier heb je uiteraard nu niets aan.

Ik herinner me wel van de begindagen van TVV dat je per email een bevestiging van je contract in pdf krijgt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen