Gast serdar Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Beste Sat4all.com , Als eerst , ik ben nieuw hier op Sat4all.com En ik heb nu al een tijdje Dreambox 800 HD , maar nu wil ook nog opnemen ik heb de oude harddisk van mijn laptop erin gemonteerd , maar hoe moet ik mij dreambox 800 hd nu laten opnemen op de harddisk ? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet , Serdar
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Welke image staat er op? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast serdar Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Bedankt voor u snelle reactie , maar hoe kan ik het zien , welke image ik erop heb ? Groetjes Serdar
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Menu - Informatie vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast serdar Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Er staat Boxtype : DM800 Kernel : Linux 2.6.12-51-brcmstb-dm800 Release : 0450 Image : 2009.11.07 Enigma : EAD-Nov 7 Dit informatie heb ik gevonden bij about. Groetjes Serdar
uniden Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 gaat hem eerst maar eens updaten lijkt me dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
vGnp Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Dat image ken ik niet. Je zult dus zelf even moeten zien waar onder het Menu je de harddisk kunt formatteren/controleren. Misschien dat iemand anders je een beter antwoord kan geven. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast serdar Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Als ik mij dreambox update , worden dan niet mij instelling verwijderd ?. en kan ik dan geen kanalen meer kijken ?
Gerard 76 Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Hoi,en eerst hartelijk welkom. Je geeft me het vermoeden dat je een box hebt gekocht bij een cardshare-server,kant & klaar om direkt alles mee te bekijken. Als dit niet zo is dan neem ik m'n woorden direkt terug. Realiseer je je wel dat discussies over WAN-sharing (externe cardsharing) en /of gekloonde dreamboxen hier streng verboden zijn??? Dit staat in onze huisregels
Gast serdar Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Nou ik weet niet of het een clone is ,maar we hadden de dreambox van een vriend van mijn vader gekocht. Ik weet er verder niks over, Maar effen terug naar mij vraag , ik heb nu de harddisk gemonteerd en ik zie de harddisk wel bij het menu Blue panel - device manager daar zie ik mij hd wel instaan maar hoe stel ik nu in dat mij opnames naar de hd worden opgeslagen ? Groetjes Serdar
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Eerst zorgen dat ie geformatteerd is, als dat gelukt is nog even het opname-pad instellen (ergens in het settingsmenu) en dan ben je klaar.
Gast serdar Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb de harddisk al geformatteerd via laptop maar de probleem van mij is. hoe ik de opnames op de harddisk moet zetten . want ik kan de opname pad instelling niet vinden
Gerard 76 Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Je drukt 2x op de video knop. dan met de bouquet knop een locatie toevoegen. Misschien dat dit je helpt?
Gast serdar Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Weet u ook mischien waar ik precies op de videoknop moet drukken ?
uniden Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 op je ab dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen