arene Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Als ik opneem, krijg ik 80% van de keren een bestand met 0 mb. De naam staat er dus wel. Of ik nu met timer, direct of via webcontrol opneem maakt niet uit. Verder werkt de VU prima en merk ik ook geen storing. Ik heb, om alles uit te sluiten mijn harddisk vanmiddag geformatteerd maar dat leverde helaas niets op. Ik gebruik de laatste update van de reguliere Pli.
hulkman Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Even experimenteren wat wel en niet gaat, 1. Kun je opnemen wat je nu kijkt? (direkte opname) 2. Kun je opnemen wat je nu kijkt? En kun je dan zappen naar willekeurige andere zenders/satellieten?(Duo Tuner opname) In alle gevallen de opname even controleren (paar minuutjes)
Fried Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Dat probleem had ik ook blijkt dat ik mijn tuners verkeerd had ingesteld.Heb 5 twin lnb's op mijn wave frontier hangen en had met snel instellen de 19.2° mijn input verkeerd gezet,met gevolg dat als ik iets wou opnemen via 19.2° dat het bestand op 0 bleef staan,en wat er nog bij kwam dat als ik wegzapte en dan terug dat mijn opname zender zwart was.Na correctie werkte alles perfect. Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta
Gast Merkedesch Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 En de map movies is wel aanwezig op de HD?? Gr.Merkedesch
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2011 Geplaatst: 15 januari 2011 Origineel bericht van: Merkedesch En de map movies is wel aanwezig op de HD?? Gr.Merkedesch movie zonder s Second Life Mungo Parker
satmarc Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Ook ik heb dit probleem gehad: het kabeltje (SATA) standaard bijgeleverd wil wel eens brak zijn. Is een cheapy one. Bij mij was de oplossing simpel: nieuwe SATA kabel erin (zaten nog in overvloed bij mijn moederbord geleverd) en werken met die hap. Probleem niet meer gehad. Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen