Ga naar inhoud

Problemen draaibaar syst diseqc 1,2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen,<P>Ik heb me vandaag een Geotrack sg-2001 h-h mount motor aangeschaft,om mijn systeem draaibaar te kunnen maken.<P>Ik heb hem afgesteld op +/-19 oost en ik heb beeld.<BR>maarja ik kan hem manueel verdraaien,op commands-move east/west.<P>ik ben in het bezit van een nokia mm9500 +1820 Sandra<P>kan iemand my vertellen hoe nu verder:<BR>hoe ik het menu moet instellen ed.<BR>zodat het automatish werkt.<P>Mvg,<BR>de Musketiers

Geplaatst:

Om een draaibare schotel door DVB2000 te laten besturen heb je de Echostar LT8700 analoge receiver nodig. Deze moet je dan via een Serieele kabel aan de MM9500 verbinden.<BR>Dat is volgens mij de enigste mogelijkheid.<BR>Voor meer Info + gebruiksaanwijzing( & aktueele Settings voor de MM+LT) kijk hier : <A HREF="http://www.satlook.myweb.nl/Satlook.html" TARGET=_blank><B>www.satlook.myweb.nl/Satlook.html</B></A> <P>Succes... tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0<p>[ 06-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]

• Moderator
Geplaatst:

als dit een diseqc 1.2 rotor is dan kan je hem wel direct op de nokia aansluiten..<BR>ik heb zelf een ***geen-reclame*** rotor, en heb een "kanaal" aangemaakt waarbij alles op nul staat behalve de lnb, die staat op lnb 3.<BR>alle gewone kanalen moet je dan op lnb 1 zetten.ook die van de andere satelieten.<BR>verder zet je bij de andere sat's dezelfde "lege"kanaal.als je nu een andere sat wilt hebben ga je eerst naar dit lege kanaal en de rotor zal(als alles goed is)zich draaien.mischien werkt dit ook voor jouw rotor.wil je meer weten dan stuur me maar een pm.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.