Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Lezers!

Ik heb vorige week een Nieuwe model Vu+ Duo aangeschaft, en ben een noob op het gebied van receivers.Ik heb er de volgende software opgezet:

Enigma:OPenPli 2010-09-10-master

Image: openPli-1.0-2010-09-06

Mijn 1ste vraag is, hoe weet ik zeker dat ik geen clone heb gekocht, ik heb em gekocht bij een internet shop in duitsland.

Nou heb ik het volgende 'probleem', als ik de schotel draai naar astra 1, en signaal ontvang, heb ik geen idee hoe ik de positie moet opslaan, als ik weer op zoek ga naar hotbird, verlies ik de positie van Astra 1. ik wil astra 1, Astra 3 en Hotbird ontvangen. Ik heb een traix 78 cm. Is het beter om een rails aan te schaffen? Zoals hier wordt uitgelegd:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1706380/1

Mijn laatste vraag is, hoe ik kan zenders deleten vanuit de zenderlijst ..ik heb lang gezocht..maar kan nergens een optie vinden om zenders te verwijderen

Ik bedank iedereen die de moeite heeft genomen om mijn berichtje te lezen ..en ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze 3 vragen!

Peace !!

Geplaatst:

zenders verwijderen doe je vanaf je pc - niet vanaf de vu+ duo.

Gebruik hiervoor het programma dreambox edit - hiermee kan je dus gewoon een favorietenlijst maken zoals jij hem wilt hebben.

Ik had draaiproblemen na zelf scannen - het was makkelijker alles te wissen - en de zenders te gebruiken uit zo een standaardlijst die je op het internet kan vinden zoals henksat - die je inleest in dreambox edit.

Succes ermee!

Geplaatst:

1: volgens mij maar weet dit niet zeker zijn er nog geen clonen te koop van de Vu+ Duo.

2: Ik zou dan zeker voor een vaste opstelling gaan en een rail aanschaffen.

3: zenders kun je verwijderen als je de menu knop gebruikt, als je op de gewenste zender staat in je zenderlijst. Of met bijvoorbeeld dreamboxedit kun je lijsten bwerken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: wortellica
1: volgens mij maar weet dit niet zeker zijn er nog geen clonen te koop van de Vu+ Duo.
En dat zal vast wel zo blijven. Vanwege de altijd enorm hoge prijzen van de DM's, waren die natuurlijk "voorbestemd" om gekloond te worden. De veel reëler geprijsde VU zal dat lot veel minder snel ondergaan.
  • Beheerder
Geplaatst:

Philips DVD spelers van 30 euro worden ook nagemaakt, dus die vlieger zal niet opgaan denk ik.

Ik denk dat het meer te maken heeft met verkoop potentieel.

Hoe geliefder, des te meer risico op clooowning wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Je kunt best we zenders verwijderen in de VU+

Ga naar het bouquet en roep de zender lijst op.

Ga staan op de te verwijderen zender en druk op de menuknop.

En kijk eens.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Thnx Voor alle Reacties!

Het clonen van producten zal wel te maken hebben met de verkoop cijfers. Dreambox wordt heel veel gekocht door het 'normale' publiek..Vu+ Duo is denk ik meer voor mensen die overweg kunnen met satteliet apparatuur en programmas. De dreambox wordt daarom veel meer verkocht dan de Vu+ Duo, Daarom zal het veel interesanter zijn voor cloners om een Dreambox te clonen.

1. De Receiver is gewoon origineel. Volgens mij kon via de serial number zelfs nagecheked worden waar de receiver vandaan kwam. Ik heb ook een normale Prijs van 440 Euro voor de Vu+ Duo betaalt.

2. Ik heb een standaard lijst in de receiver staan, ik kan ook signaal vinden van bv. Astra 1, maar ik weet niet hoe ik de positie moet opslaan.

No problem, Ik ga een rail aanschaffen met 3 koppen, dan heb ik het in 1 x goed, en hoef ik niet steeds te draaien.

3. Thnx voor het aanraden van dreambox edit!!

Peace

Geplaatst:
Origineel bericht van: alx
En kijk eens.

Thnx!! Het Werkt
Geplaatst:
En kijk eens.
Op die manier heb je de zender alleen maar verwijderd uit het betreffende boeket. In andere boeketten blijft die staan, evenals in de "hoofdlijst".
Om een zender echt te verwijderen is er maar één oplossing: editten op de PC.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
En kijk eens.
Op die manier heb je de zender alleen maar verwijderd uit het betreffende boeket. In andere boeketten blijft die staan, evenals in de "hoofdlijst".
Om een zender echt te verwijderen is er maar één oplossing: editten op de PC.

Je hebt gelijk, de zenders blijfen gewoon staan. Ik zal dreamboxedit instaleren
Geplaatst:
Origineel bericht van: Rebel22
Ik zal dreamboxedit installeren.
Of DreamSet: ook een heel fijne editor. Daar kan je ook instellen dat voor de upload Enigma wordt afgesloten: dat kan problemen voorkomen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Duolist
Origineel bericht van: Rebel22
Ik zal dreamboxedit installeren.
Of DreamSet: ook een heel fijne editor. Daar kan je ook instellen dat voor de upload Enigma wordt afgesloten: dat kan problemen voorkomen.

Ik kan niet connecten, het kan zijn dat er geknoeid is met de username/password van mijn receiver..

Is het mogelijk de username/password te achter halen, zonder de receiver te reflashen?
Geplaatst:

De rotor moet je even goed instellen bij de tuner/satelliet configuratie. Dan moet het gewoon probleemloos werken.

post-3133-1318261702,8791_thumb.jpg

CU

Lambik

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen