Loui (K) Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Ik vind dit een superstrakke image En ik geloof dat ik me hier maar eens in ga verdiepen voorlopig moet ik nog even met Pli werken anders heb ik geen beeld (geen Cam)Maar ik ga het een en ander proberen.
metropar Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 bij geleverde file erin zetten en je kan cams downloaden gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Loui (K) Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Origineel bericht van: metropar bij geleverde file erin zetten en je kan cams downloaden gr metropar Oke dank je. Mijn eerste indruk van Blackhole is dat de skin mooi en strak is afgewerkt.Helaas na een update via software beheer is deze skin verdwenen. maar goed dat zal wel weer terug komen als er meer van deze image vrij komt.Voorlopig is dit een image waarmee ik even ga experimeteren.
Loui (K) Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Heb ik nog een vraag,Ik heb nu deze Open Black Hole image voor de DM8000 gedownload via google opgezocht. Maar is er een site waar continu een nieuwere versie te downloaden is?Net als bij Pli het geval is?Sourceforge,net staat vanalles maar ik vind hoofdzakelijk text maar geen image files.
Littlesat Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Erg aktief is het daar helaas nog niet (laatste commit 7 dagen geleden). Of ze een nachtelijke bouwserver hebben weet ik niet. Ik dacht het niet. dus dat wordt lekker zelf bouwen. Maar het is zo basic dat je zeker voor een dreambox ook kunt bouwen van opendreambox. Dan heb je latere stand van zaken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Loui (K) Geplaatst: 3 februari 2011 Geplaatst: 3 februari 2011 Vanavond de blackhole geprobeerd ik mis een paar dingen,ook al gebruik ik de Nabilo Addons Plugin zoals hierboven beschreven dan nog is de Cccam niet te vinden ik heb zelfs de Ccam handmatig geinstalleerd maar dan nog geen beeld. dus daar moet nog het een en ander aan gebeuren.Ik heb de Mooie Skin eruit geplukt en hier op deze site gezet.(Dreambox)
metropar Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 als je de file goed hebt geinstaleerd zit de addon onder de groene knop en dan geel zo zou het moeten zijn gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Loui (K) Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Origineel bericht van: metropar als je de file goed hebt geinstaleerd zit de addon onder de groene knop en dan geel zo zou het moeten zijn gr metropar hoe heb jij het gedaan dan hier gebeurd er niks onder de groene knop.
metropar Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 via ftp gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Loui (K) Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Ik heb ondekt dat waneer je deze plugins installeerd veel dingen kan doen. Het enige wat niet werkt bij mij is de settingslijst ik moet kiezen uit Providers of Alles maar Favorieten blijft zwart dus niks te zien.Veder goed beeld en zeer duidelijke letters in de EPG lijst.Het is allemaal nog in het begin maar als dit uitgewrkt wordt dan heeft Pli een geduchte concurent.En zal in mijn ogen dit mijn Image worden.
martin52 Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Mbt settinglijsten; heb je 'meerdere boeketten toestaan' wel geactiveerd (systeem-instellingen-diversen)?
Loui (K) Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Ja staat aan,Het gekke is soms pakt hij het wel en dan weer niet,Bij mij teminste.
Loui (K) Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 Ik denk dat er een bitje is omgevallen hi Ik heb BlackHole even opnieuw geinstalleerd nu is het wel oke met de Favorieten. De Cccam 2.14 vervangen door Cccam 2.21
martin52 Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 ik probeer nu die tunesiasat plugin te installeren, maar installatie via softwarebeheer lukt niet. Ook lukt het me niet om vanuit applicatiebeheer de filebrowser te installeren. Kun je plugins allen installeren via telnet?
skippie1770 Geplaatst: 4 februari 2011 Geplaatst: 4 februari 2011 k vraag me af of er ook een versie voor de 800HD komt Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen