Gast 1664 Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Radio Oost en Gelderland wachten een ramp niet af en zitten alweer op Astra!
sattools Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Onderhandelingen met M7 zijn weer gestart (met de overige omroepen) Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Littlesat Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Toch wel vreemd dat de 3 omroepen waar ook een ramp was er nog niet terug opzitten... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
di-on-air Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Las op een andere site dat radio Oost op kanaal 237 zou gaan zitten. Neem aan dat dit 327 moet zijn? Trouwens had straks na opnieuw zenders inladen nog geen Radio Oost. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Ou-Tannu Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 daar zitten dus toch mensen met verstand Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Ook zonder ramp zijn die zenders een ramp. Een nog grotere ramp is dat ze vele uren ook nog bandbreedte weg nemen door via het TV kanaal te gaan zitten uitzenden. Zie je een diskjockey de hele tijd achter een microfoon zitten te leuteren. Echt iets om voor thuis te blijven. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
sattools Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ook zonder ramp zijn die zenders een ramp. Een nog grotere ramp is dat ze vele uren ook nog bandbreedte weg nemen door via het TV kanaal te gaan zitten uitzenden. Zie je een diskjockey de hele tijd achter een microfoon zitten te leuteren. Echt iets om voor thuis te blijven. Je HOEFT niet te kijken natuurlijk (maar je zal versteld staan hoeveel mensen dat wel doen, en dat geen grapje!) Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Ou-Tannu Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 gelukkig hebben we ook alweer geluid op de oost en gelderland Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
di-on-air Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Origineel bericht van: Ou-Tannu gelukkig hebben we ook alweer geluid op de oost en gelderland Ik heb nog steeds geen Radio Oost en Radio Gelderland via de satelliet. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
dutchandrew Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Kon je ze voorheen wel via de satelliet ontvangen? Het zit er echt wel weer op. Misschien moet je je ontvanger op nieuw naar deze kanalen laten zoeken.
Ou-Tannu Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 precies.. ik heb al tijden geen nieuwe lijst gemaakt.. noch gescant op 23.5E en ze werken gewoon op de oude posities Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
di-on-air Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Origineel bericht van: dutchandrew Kon je ze voorheen wel via de satelliet ontvangen? Het zit er echt wel weer op. Misschien moet je je ontvanger op nieuw naar deze kanalen laten zoeken. Sinds vanochtend staan ze weer bij mij in de zenderlijst. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen